Gå til innhold

Hvor mye betaler du på lån?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

21 000 på boliglån. ( deles med samboer)

3500 til sameiet ( deles med samboer)

2800 i studielån

Anonymkode: d6812...f59

Glemte å si jeg er 30 år, og eier...

Anonymkode: d6812...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke begynt å betale ennå, da jeg overtar boligen jeg har kjøpt alene i juli. Men da vil boliglånstutgiftene bli på rundt 8000,- i måneden. Har ikke bil, og har ikke noen annen gjeld. Husleie (til dekning av fellesutgifter) kommer i tillegg, den er på 3500,-

Pr i dag eier jeg en selveier-rekkehusleilighet med min eks. Den er solgt, men ikke overtatt ennå da. På lånet til denne har vi kun betalt renter (ikke avdrag) på 3200,- ca de siste par årene.

Anonymkode: 80186...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Til innlegget mitt ovenfor: jeg er 49 år.

Anonymkode: 80186...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. mai 2016 at 23.27, Yvonne skrev:

Jeg har litt under 380 000 kr i boliglån. Har igjen 23 år og 7 måneder igjen på lånet. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Det kan kan ikke stemme. Jeg har samme beløp på studielån. Betaler 2200 har 17 års nedbetaling

Endret av Kvalitet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kvalitet skrev:

Det kan kan ikke stemme. Jeg har samme beløp på studielån. Betaler 2200 har 17 års nedbetaling

Joda, men nå snakker jeg om min andel av lånet.  Hele lånet, som også inkluderer min samboer, har denne nedbetalingstiden. Til sammen er lånet på 1,3 millioner. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yvonne skrev:

Joda, men nå snakker jeg om min andel av lånet.  Hele lånet, som også inkluderer min samboer, har denne nedbetalingstiden. Til sammen er lånet på 1,3 millioner. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Da må du nesten bruke korrekte opplysninger. I svaret ditt oppgir du å ha 380 000 i studielån som du betaler 3600 i måneden på.  Svaret blir helt irrelevant dersom du utelater halvparten av informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi betaler 6700 på boliglån, jeg har 1100 i studielån i tillegg. Ikke billån,men lurer på å selge den gjeldsfrie CI har og kjøpe ny. 

Enebolig. Vi er 36 og 40. 

Anonymkode: 9fb20...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kvalitet skrev:

Da må du nesten bruke korrekte opplysninger. I svaret ditt oppgir du å ha 380 000 i studielån som du betaler 3600 i måneden på.  Svaret blir helt irrelevant dersom du utelater halvparten av informasjonen.

Nei, mine opplysninger er helt korrekte. Jeg svarer det jeg betaler, det vil si min andel. Mitt studielån er ikke på 380 000 kr, det er mitt boliglån som er på 380 000 kr. Vi har et samlet boliglån, med hver vår eierandel. Jeg skriver kun om min andel iht det trådstarter spør om.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år.

Leier til 4000/mnd, bor i huttaheiti. Skal snart kjøpe bolig, sparer egenkapital så det suser med den leia :)

1514 kroner i studielån.

Bilen ble kjøpt for sparepenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, 45 år, nedbetalt bolig, nedbetalt bil, 0 i gjeld

Anonymkode: 0d351...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Yvonne skrev:

Nei, mine opplysninger er helt korrekte. Jeg svarer det jeg betaler, det vil si min andel. Mitt studielån er ikke på 380 000 kr, det er mitt boliglån som er på 380 000 kr. Vi har et samlet boliglån, med hver vår eierandel. Jeg skriver kun om min andel iht det trådstarter spør om.

Mvh Yvonne :heiajente:

Vell du oppga at du betalt kr 3600 i studielån (-utenom dette boliglånet 1400). I neste innlegg forteller du at studielånet ditt er på 380 000 over 23,7 år. Altså er forståelsen til den som leser at du betaler 3600 for et studielån på 380K med nedbetalingstid på 23,7 år. Du sier ingenting i noen av disse innleggene at du deler med en samboer, ergo villeder du den som leser ved å utelate deler av informasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kvalitet skrev:

Vell du oppga at du betalt kr 3600 i studielån (-utenom dette boliglånet 1400). I neste innlegg forteller du at studielånet ditt er på 380 000 over 23,7 år. Altså er forståelsen til den som leser at du betaler 3600 for et studielån på 380K med nedbetalingstid på 23,7 år. Du sier ingenting i noen av disse innleggene at du deler med en samboer, ergo villeder du den som leser ved å utelate deler av informasjonen. 

Men jeg skriver boliglån, ikke studielån. 

Jeg har altså både studielån og boliglån. Det er boliglånet det er over 23 år igjen på. Studielånet mitt er på litt over 650 000 kr, boliglånet mitt er på 380 000 kr. Studielån er personlig og ikke noe jeg deler med min samboer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yvonne skrev:

Men jeg skriver boliglån, ikke studielån. 

Jeg har altså både studielån og boliglån. Det er boliglånet det er over 23 år igjen på. Studielånet mitt er på litt over 650 000 kr, boliglånet mitt er på 380 000 kr.

Mvh Yvonne :heiajente:

Sorry... Uff det var jeg som leste feit 😳😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Kvalitet skrev:

Sorry... Uff det var jeg som leste feit 😳😱

Det går bra. Jeg bare skjønte ikke helt hva du mente. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 personer i begynnelsen av 40-årene. Ca 13.000 per måned i avdrag på boliglån. Ingen andre lån.

Anonymkode: c190b...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min del av månedsbetalinga på huslånet er for tiden på 12 250 kr og jeg betaler i tillegg ca 1000 i studielån. Jeg er 46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 21. mai 2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

i måneden? Hvor gammel er du? Eier eller leier bolig?

Anonymkode: afae0...ce2

- 12 000 på boliglån i måneden (Kun boliglån. Har ingen andre lån)

- 26 år 

- Eier en leilighet

Anonymkode: 48090...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...