Gå til innhold

Kjolekrise til bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et vennepar som skal gifte seg om to uker. 

I den anledning har jeg vært på utkikk etter en ny kjole (siden min planlagte kjole ble ødelagt for kort tid siden). Fargene for bryllupet er rosa og creme/champagne, så bruden ønsket at de som hadde anledning til det bar kjoler i disse fargene. Det gikk selvsagt greit å komme i andre farger også om man ikke hadde noe annet. Jeg vil understreke at det ikke hun ikke bryr seg om de tradisjonelle kjole-reglene for bryllup. Krise som det har blitt er denne på vei hjem til meg nå.

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/short-dreamy-dress-918234-1173/

Jeg er slettes ikke fornøyd. Jeg syns den er kort og ikke "meg", men det var det eneste som ikke var tettsittende og hadde "rett" farge. Helst skulle jeg ønske meg en lang kjole, for eksempel denne i maxi, men jeg er bare 156 cm høy og har hittil druknet i alle maxikjoler jeg har prøvd. Jeg vil dekke skuldrene med en fin jakke. Forhåpentligvis når den meg til knærne, når jeg sammenligner meg med modellen på bildet. Den er også noe lengre bak.

Hva tenker dere? Jeg vil absolutt ikke se ut som jeg skal på byen..
 

Anonymkode: 20fb4...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei bare nei... Da ville jeg heller kjøpt en maxikjole og fått lagt den opp.
Ser at det står en kommentar under kjolen også, "Den sitter veldig fint på, men er dessverre gjennomsiktig." :

Anonymkode: 7bff0...988

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på zalando? Alle klær fra Nelly er jalla.

Anonymkode: 1fb3d...e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den ble for kort til bryllup. I bryllup syns jeg kjolen skal gå over knærne.

Anonymkode: c0637...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 156 selv, ville ikke gjettet på at den hadde vært passende på meg i et bryllup. Hva med ASOS? Der kan du filtrere for rosa og beige, kjole og medium lengde😊

Et eksempel: 

http://m.asos.com/mt/www.asos.com/Elise-Ryan/Elise-Ryan-Skater-Dress-With-Scallop-Lace-Overlay/Prod/pgeproduct.aspx?iid=6590034&cid=8799&Rf981=3679&Rf-200=25,9&sh=0&pge=0&pgesize=50&sort=-1&clr=Nude&totalstyles=350&gridsize=3&un_jtt_v_frompage=0

 

 

Endret av isbjørnungen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett på zalando? Alle klær fra Nelly er jalla.

Anonymkode: 1fb3d...e28

Zalando har alt du kan drømme om. De leverer raskt.

Anonymkode: 0c19f...a63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Zalando har alt du kan drømme om. De leverer raskt.

Anonymkode: 0c19f...a63

Har hørt de bruker så lang tid? Har de muligheter for Expresslevering? 

Anonymkode: 20fb4...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, denne kan du ikke bruke. Blir for baby doll og sexy, utfordrende. Styr unna kjære deg!

Anonymkode: 0c19f...a63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De korte kjolene fra Nelly er jo som regel veldig korte. Jeg er en del høyere enn deg, men på meg går de så vidt nedenfor rompa. Ikke veldig passende i bryllup i hvert fall. 

Det er synd vi ikke er ca like høye, ellers kunne du fått en ubrukt, lang Nelly-kjole som er bittelitt for liten for meg.

Som de andre har nevnt, prøv Zalando. Floyd har også en del kjoler i mer passende lengder, så sjekk der også.

Anonymkode: 07458...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Når du bare er 156 'høy' tipper jeg at denne rekker seg perfekt til knærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange andre her, kjolen er for kort og i tillegg veldig "babydoll". Jeg synes ikke den passer i bryllup. 

Mange av kjolene Birti linker til, er både fine og passende for et bryllup. 

Anonymkode: 9c8c5...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett på zalando? Alle klær fra Nelly er jalla.

Anonymkode: 1fb3d...e28

Det er jo også myye dyrere der da..

Anonymkode: 77f8f...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo mer enn grei nok hvis du skal forføre mannen din en kveld.....Hot Lolita.

Støtter de som nevner Zalando. Har alltid vært superfornøyd med alt derfra. Mye som ikke er så dyrt også.

Lykke til uansett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tar seg ikke ut i bryllup! Altfor kort og trashy, ser nesten ut som noe en doller seg opp med på soverommet.. Råder deg til å finne noe annet..

Anonymkode: 50f48...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Zalando, Asos eller La Redoute istedet. Nelly er som regel skikkelig harry/trashy dessverre. Denne kjolen så veldig kort og lite flatterende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...