Gå til innhold

Min erfaring med 4 ulike spådamer


Anbefalte innlegg

For en tid tilbake ringte jeg og snakket med 4 ulike spådamer, to fra Malu sin stall, og 2 andre.

1. Elisabeth Vinje ETH: Elisabeth opplevdes som direkte og litt små frekk faktisk. Jeg spurte først om hun kunne si litt generelt om min livssituasjon, og deretter spesifikk om kjærlighet og økonomi, og hun traff veldig godt på alt.

Hun gikk rett inn i situasjonen jeg var i på det tidspunktet jeg snakket med henne, og spådde hva som kom til å skje i mitt kjærlighetsforhold. Hun så også at jeg kom til å få en betydelig økonomisk gevinst av en eller annen form innen 2-3 måneder, med utropstegn som hun sa. Hun ville ikke si at det var en lottogevinst eller noe, men noe stort var det. Det jeg aldri nevnte var at jeg hadde kjøpt en del aksjer i et svensk teknologi-selskap som jeg hadde troen på. Og jeg har tjent MYE penger på aksjene, og det startet som hun sa etter ca. 2 mnd. Terningkast 6!

2. Fransisca fra spåtjenester.no: Fransisca fortalte generelt om min livssituasjon i starten, for deretter å gå inn på kjærlighet og økonomi. Hun fortalte mye av det samme som ETH, men virket er usikker. Hun traff også på den økonomiske oppturen jeg hadde. Jeg valgte Fransisca ut i fra min intuisjon og ved å se på bildet av henne. Hun snakket i en rolig vestlandsdialekt som jeg fikk god tillit til. Terningkast 5

3. Vigdis fra Malu's spågruppe: Vigdis snakket mye, men traff ikke så godt synes jeg. Hun klarte ikke å se min livssituasjon på daværende tidspunkt, og hun så heller ikke noen endring i økonomien. Hun traff noe på kjærlighet, men var mer "flytende". Jeg fikk noe godt inntrykk av Vigdis. Terningkast 3.

4. Malu: Jeg har også snakket med Malu. Dessverre, Malu traff ikke bra på meg i det hele tatt. Hun bukte lang tid på å stokke og legge kort, og snakket litt for lite. Hun spådde at det ville bli slutt mellom meg og min kjæreste, noe som ikke stemte i det hele tatt. I dag bor vi sammen. Hun så heller ingenting i forhold til økonomi. Terningkast 2.

Dette er min ærlige og oppriktige erfaring med 4 spådamer. Jeg håper de kan være til nytte :-)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 5/19/2016 at 20.59, Charli skrev:

For en tid tilbake ringte jeg og snakket med 4 ulike spådamer, to fra Malu sin stall, og 2 andre.

1. Elisabeth Vinje ETH: Elisabeth opplevdes som direkte og litt små frekk faktisk. Jeg spurte først om hun kunne si litt generelt om min livssituasjon, og deretter spesifikk om kjærlighet og økonomi, og hun traff veldig godt på alt.

Hun gikk rett inn i situasjonen jeg var i på det tidspunktet jeg snakket med henne, og spådde hva som kom til å skje i mitt kjærlighetsforhold. Hun så også at jeg kom til å få en betydelig økonomisk gevinst av en eller annen form innen 2-3 måneder, med utropstegn som hun sa. Hun ville ikke si at det var en lottogevinst eller noe, men noe stort var det. Det jeg aldri nevnte var at jeg hadde kjøpt en del aksjer i et svensk teknologi-selskap som jeg hadde troen på. Og jeg har tjent MYE penger på aksjene, og det startet som hun sa etter ca. 2 mnd. Terningkast 6!
 

Men hva koster det?

Anonymkode: 5f001...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...