Gå til innhold

Fjernet vedlegg vises fortsatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La ut bilde, har fjernet vedlegg i ettertid. Men det vises fortsatt? Når går det bort? Vises det kun for meg, eller vises det for alle+

Anonymkode: 1b547...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La ut bilde, har fjernet vedlegg i ettertid. Men det vises fortsatt? Når går det bort? Vises det kun for meg, eller vises det for alle+

Anonymkode: 1b547...e62

Det vises for alle som har sett det. Forsvinner hvis du tømmer cachen i nettleseren (ALT + F5 på den aktuelle siden burde gjøre trikset hvis nettleseren din er brukbar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Det vises for alle som har sett det. Forsvinner hvis du tømmer cachen i nettleseren (ALT + F5 på den aktuelle siden burde gjøre trikset hvis nettleseren din er brukbar).

Hæ.. så alle som har vært innom siden på det gitte tidsrommet jeg hadde bildet ute, kan se det når som helst? Dustete ordning :snurt:

Anonymkode: 1b547...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ.. så alle som har vært innom siden på det gitte tidsrommet jeg hadde bildet ute, kan se det når som helst? Dustete ordning :snurt:

Anonymkode: 1b547...e62

Alle som har sett bildet vil jo ha bildet lagret i de midlertidige filene til nettleseren uansett. De ligger jo på pcn til alle som har sett det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Alle som har sett bildet vil jo ha bildet lagret i de midlertidige filene til nettleseren uansett. De ligger jo på pcn til alle som har sett det.

Helvete.

d4824a1a0f58f3a938bc389fbfb3cc5c084f9a35

Anonymkode: 1b547...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helvete.

 

Anonymkode: 1b547...e62

Hva har du lagt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...