Gå til innhold

Bra frisør i Oslo til en OK pris??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips til flink frisør i Oslo sentrum, helst Grunerløkka , Torshov, Majorstua...

Sleng gjerne med pris på hva dere betalte , trenger sårt å finne en god frisør jeg kan gå til fast !

Anonymkode: 45902...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
Den 5/18/2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Trenger tips til flink frisør i Oslo sentrum, helst Grunerløkka , Torshov, Majorstua...

Sleng gjerne med pris på hva dere betalte , trenger sårt å finne en god frisør jeg kan gå til fast !

Anonymkode: 45902...db5

Jeg var nettopp "pilotkunde" for noen som har laget en app hvor man kan bestille en fast frisør hjem til seg for klipp eller styling! Jeg trodde dette var en tjeneste som kostet skjorta, men prisen var ikke mer enn 450 kr, og hun frisøren var veldig dyktig. Dessverre så kommer ikke tjenesten ut før juletider, men verdt å teste da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr i den gaten i grønnland som hun dama som gikk tur med en smørkniv ble forsøkt henrettet av politiet som klipper for nesten ingenting. Gode resultater, men han kan bare en hårsveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Beatevidnes skrev:

Jeg var nettopp "pilotkunde" for noen som har laget en app hvor man kan bestille en fast frisør hjem til seg for klipp eller styling! Jeg trodde dette var en tjeneste som kostet skjorta, men prisen var ikke mer enn 450 kr, og hun frisøren var veldig dyktig. Dessverre så kommer ikke tjenesten ut før juletider, men verdt å teste da :laugh:

Stilig. Endelig kan jeg få stylet håret mellom jobb og fest :-) Også tenker jeg på ungene.... Endelig en løsning hvor de kan sitte foran TV og se på barneTV når de klippes, kommer til å gå rett hjem ;-) Takk for tipset. Hva heter den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, johanna77 skrev:

Stilig. Endelig kan jeg få stylet håret mellom jobb og fest :-) Også tenker jeg på ungene.... Endelig en løsning hvor de kan sitte foran TV og se på barneTV når de klippes, kommer til å gå rett hjem ;-) Takk for tipset. Hva heter den?

Tjenesten skulle hete Snip, men som jeg sa så skulle ikke den lanseres før juletider, så vet ikke om de har noen hjemmeside eller lignende enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...