Gå til innhold

Gave til babyshower


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal i babyshower om et par uker, og vi blir da en del jenter som har overført 100kr hver for innkjøp av stæsj/dekorasjon til selve babyshoweren samt at "restene" skal brukes til et gavekort til den kommende moren. Men så lurer jeg på om jeg burde kjøpe med meg en liten ting som er kun fra meg også? En kosebamse, eller noe babytøy? Vet at ihvertfall ei annen har tenkt til å kjøpe en liten ting i tillegg....

Hva synes dere? Skal jeg bare la det være medfelles gavekortet, eller er det greit med en liten ting i tillegg? :)

Anonymkode: 100c5...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er koselig å gi en liten gave også. Så så lenge du har råd til det, synes jeg du skal gjøre det. Hvis du tenker på om det blir feil at du "kjøper noe mer", ville jeg ikke tenkt på det. I en babyshower kjenner folk gjerne den vordende mor fra forskjellige steder og har ulike forhold til henne. Og da blir det litt forskjeller, noe som er helt greit. 

Anonymkode: 22d92...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enig! Jeg har kjøpt gave også - a bambus swaddle teppe fra Lullalove :) Kjempe myk, perfekt til sommeren og "bare" 199NOK :) Hun bruker den hver dag! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en sånn bilderamme i babyshower til ei venninne, som heter "my first year". Der skal man sette inn et bilde av babyen for hver måned i det første året, og da ser man utviklingen siden nyfødt til 1 år. Utrolig kult, og noe jeg skal ha selv når jeg får barn. Det finnes mange forskjellige og jeg vet de har en veldig enkel en på kremmerhuset for 199 kr tror jeg. Lykke til med gaveinnkjøpet :)

Anonymkode: 7f5af...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble overrasket med babyshower, og ble veldig takknemlig for body eller andre klær (str 56) /babysokker/håndkle/rangle/mitt første år-bok/sengetøy/pledd. 

Jeg ble også veldig glad for gulpekluter, de kommer veldig godt med ;) 

Nei.... Jeg ble faktiak veldig takknemlig for alt. 

Anonymkode: 877a4...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...