Gå til innhold

Brudekjole fra Alexander Mcqueen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte den ikke. Syns den minnet litt om en nattkjole. 

Anonymkode: 77b16...f16

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Jeg likte veldig godt "skjørt" delen av kjolen. Måten kjolen faller på og fasongen. Men den lignet på en nattkjole. Hadde den vært utformet litt annerledes, hadde den blitt nydelig. Men hver sin smak. Kjolen kan bli rålekker på det rette mennesket som bærer den :) Stor forskjell på å se det på et bilde, og ha den på selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fan i det hele tatt, er ikke særlig begeistret for sånn sateng stoff. Men alle har vel ulik smak :P

Anonymkode: 5a443...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min smak, men godt ikke alle er like! Det hadde blitt fryktelig kjedelig :sFun_sleeping::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den likte jeg ikke noe særlig. Altfor tynt og feil stoff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig valg! Kjolen er pen, men man må ha en sykt stram kropp for å kle den.. Det glatte stoffet vill fremheve alle "skavanker". På den rette bruden vil den bli veldig fin. Men har en litt slapp mage ville jeg styrt unna.. Liker at folk velger kjoler som skiller seg ut. Drittlei at alle gifter seg i like kjoler, så tommel opp her..

Anonymkode: a5ad7...7e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt assosiasjoner til Dynastiet jeg. Fint med kjoler som skiller seg ut da og på den rette personen med rett tilbehør så er den nok fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var ganske flott, men den horisontale sømmen nederst på skjørtet ødelegger mye av inntrykket for meg.

Anonymkode: 880fa...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beror på temaet i bryllupet. Assosierer den ikke direkte med et bryllup men det kan gå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er nok litt utradisjonell til vanlige/kirkebryllup. Fin kjole :)  Spesielt til riktig person og sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ermene var helt jævlige...

Anonymkode: e5d49...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må kommentere en gang til, for en godt voksen brud eller en som har vert gift før synes jeg den er veldig passende. Til et enkelt bryllup er den og fin. Jeg hadde ikke valgt akkurat den men jeg lette etter noe innenfor stilen til meg selv sist jeg giftet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyanie

Håper du ikke tar valget basert på hva folk mener her. Folk er forskjellige og har ulik smak. Noen kler den, andre ikke. Kommer helt an på kroppsfasong og hva slags type man er.  Selv kunne jeg ikke hatt den, siden jeg ikke har kropp til det. Har valker både her og der. :fnise: Viktigste er at du liker den. :):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...