Gå til innhold

"Kontrolltvang"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller hva jeg skal kalle det. Jeg er livredd for brann, så må alltid sjekke et par-tre ganger før jeg går ut at komfyr og kaffetrakter er slått av. Må også kjenne på døra 2-3 ganger at den er låst. Samme på offentlige toaletter, må kontrollere et par ganger at den virkelig er låst før jeg setter meg. Jeg har hester og må alltid kontrollsjekke at strømmen er på og begge tråder er på på gjerdet. Må også kjenne flere ganger at boksdørene er lukket skikkelig når jeg setter dem inn og gir nattmat før jeg legger meg. Så ikke så alvorlig grad her, men likevel litt irriterende at jeg må sjekke flere ganger. Bedre å kontrollere en gang for mye enn en gang for lite så klart, men likevel. Flere som "lider" av det kontrolltvang eller andre tvangstanker i mindre eller større grad?  

Anonymkode: a719b...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tvangstanker om å skylle glasset mitt tre ganger før jeg fyller det opp med vann igjen. Uansett om det er rent eller om jeg har brukt det og bare fyller opp. Samme med flasker - noe som brått tar litt tid.

Har andre småting også, men jeg legger ikke merke til det selv, så da er det ikke så farlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...