Gå til innhold

Noen som har tips til restauranter i Torrevieja eller Alicante?


Gjest Carly-Chardonnay

Anbefalte innlegg

Gjest Carly-Chardonnay

Jeg reiser altså til Spania neste mandag og er litt bekymret ang maten, da jeg syns det er så mye dårlig der. Skal ta med havregryn, men er jo spennende med litt annet og da. Noen som har vært i Torre eller Alicante og kan anbefale noe bra? Jeg liker sånn typisk spansk mat, tapas, biff etc. Men også italiensk og asiatisk, så er åpen for forslag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du unngår de verste turistfellene får du stort sett god mat. Og er det noe det finnes mye av så er det resturanter. Jeg har aldri opplevd å bli dårlig og jeg har spist på "nesten hvert gatehjørne" på Cosa Blanca i mange, mange år. Jeg unngår de stedene som kaller seg pizzeria og har "turistmeny" (dvs. pizza, biff, spaghetti og hamburgere).

Hva med å prøve TripAdvisor? Det er altfor mange resturanter og et veldig stort område til å plukke ut noe.

Anonymkode: faa19...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk pizza på Restaurante La Tagliatella i Alicante! Om du liker sushi var jeg også veldig fornøyd med Japonice. Begge ligger veldig sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor ta med havregryn? Du får helt vanlige havregryn i alle dagligvareforretninger.

Anonymkode: faa19...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor ta med havregryn? Du får helt vanlige havregryn i alle dagligvareforretninger.

Anonymkode: faa19...b80

Jeg må ha havregryn til frokosten min :) Men hvis de har det der så trenger jeg vel ikke ta med da. 

Satser på at jeg finner noe spiselig, syns jeg er uheldig hver gang jeg er i Spania, selv om jeg unngår sånne turistrestauranter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...