Gå til innhold

Kg, stalking og "paranoide" brukere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg anonym selv, rett og slett fordi jeg kan og har lyst og har ingenting i mot denne funksjonen, jeg liker den, men det er noe jeg har lagt merke til. Mange som bruker denne funksjonen påstår de bruker det fordi de har blitt stalket. Jeg ser også ofte at det dukker opp innlegg der folk klager på at moderator ser hvem som er ab og noen virker redd for at vi ikke er så anonym som vi tror.

Men hvorfor er det så mye snakk om det her? Nesten ingen andre forum har anonymfunksjon og jeg har kunn sett på kg at folk er redd. Har heller aldri sett noe serlig til på andre forum at man blir stalket heller av andre brukere.

 

Mener på ingen måte å kritisere, jeg bare lurer på hvorfor det er slik her.

 

Anonymkode: f44a5...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er anonyme fordi de ikke vil at folk skal se hvor mye tid de bruker her. Stalking er bare en unnskyldning. Men det er noen retarder som alltid skal trekke frem hva en bruker har skrevet i en annen tråd osv, så det kan sikkert føles som stalkish,

Anonymkode: dd160...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Akkurat det med at andre forum ikke har anonym-funksjon, er jo grunnen til at man blir irritert for at man ikke er så anonym som anonymbruker. Hvis man vet at man ikke er anonym så deler man kanskje ikke x, y og z. Men hvis man har trodd at man er helt anonym så tør man kanskje å dele mer enn man hadde gjort hvis ikke. Problemet blir når man har fått inntrykk av å være mer anonym enn man er, siden man da allerede har delt ting man ikke ville delt hvis man visste at man faktisk ikke var helt anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalking skjer på andre forum også. Mulig det ikke er så mye klaging om det,men ikke alle som henger rundt på nettet er friske mennesker. Vet jo om folk som i virkelig ekstreme tilfeller har måttet få inn politiet.

De som klager på det her mener vel noen som blir opphengt i at de skrev ditt og datt og skal gjerne ta dem for ting de har skrevet i diskusjoner osv.

At moderatorene kan se hvem som skjuler seg bak en AB har jeg ikke noe problem med egentlig. Hadde vært verre om andre brukere kunne se det.

Anonymkode: a4ee8...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aylar. I love you. 

Anonymkode: 6193e...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er psykologen din pakistaner?

Anonymkode: 6193e...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker anonym funksjonen for at andre brukere ikke skal gjenkjenne meg eller bruke noe imot meg senere. Er ikke så redd for hva moderatorene kan se og ikke se, håper bare ikke noen av de er folk som vet hvem jeg er irl for jeg skriver mye personlig her!  

Anonymkode: 7cfd0...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda stalking pågår i aller høyeste grad. Diverse andre ting også. Det er derfor det har vært så mye skittkasting på kg. Og de som protesterer imot at det foregår, har vært med i bermen.

Anonymkode: f3c0f...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...