Gå til innhold

Par hvor hun er stilig og han slaskete, blir det noe på'n da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på en ting. Jeg ser så ofte jenter som kler seg pent som åpenbart er sammen med en gutt som går sammen med henne i posete joggebukser eller treningsbukser. Med andre ord, hun pen og velstelt, han litt sjuskete. Man ser dem gå gatelangs eller på handlesentre. Noen er unge, andre noe eldre. Dere jenter i slike par, tenner dere på at han går slikt kledd? Blir det noe på han med joggebukse på liksom? Eller har dere bare gitt opp. 

Anonymkode: 9845e...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting. Jeg ser så ofte jenter som kler seg pent som åpenbart er sammen med en gutt som går sammen med henne i posete joggebukser eller treningsbukser. Med andre ord, hun pen og velstelt, han litt sjuskete. Man ser dem gå gatelangs eller på handlesentre. Noen er unge, andre noe eldre. Dere jenter i slike par, tenner dere på at han går slikt kledd? Blir det noe på han med joggebukse på liksom? Eller har dere bare gitt opp. 

Anonymkode: 9845e...aa4

Hva mener du med "sjuskete" ?

Det kan ha noe med kjærlighet å gjøre. Det er ikke så viktig med utseende, hva man føler for hverandre er viktigere. 

Sex forekommer i alle forhold, også de med kjærlighet i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp... "Stilen" til samboeren er joggebukse og hettegenser, og jeg får kun presset på ham jeans når vi skal ut eller på besøk. Han sier han er kledd slik fordi han er lærer på en idrettslinje og fotballtrener, men det må da være mulig å skifte stil etter jobb, mener jeg. 

Når det er sagt, så har klesstilen hans absolutt ingen påvirkning på følelsene mine for ham. Han tenner meg like mye uansett hva han har på seg, og jeg elsker ham pga. personligheten hans og livet vi har skapt sammen. Sex er jo ikke et uttrykk basert kun på lyst, basert kun på utseende. Så konklusjonen er at jeg kunne gjerne tenkt meg at han kledde seg finere når vi er ute blant folk(hjemme må man få være naken, om man så vil), men det påvirker ikke hverken følelser eller seksuell tiltrekkelse.

Anonymkode: 69516...301

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Vi har gitt opp :fnise: Noen menn blir sjuskete etter ei stund inn i forholdet . Da har de fått napp og da er det bare å slappe av. En feil svært mange, også kvinner går i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal være helt ærlig, så tror jeg at hans påkledning er det vi har kranglet om oftest i løpet av forholdet vårt. Det sitter litt langt inne å inrømme det, for jeg skammer meg over at jeg bryr meg så mye.

Det har absolutt ikke gått utover sexlivet. Tiltrekning handler om mye mer enn utseende. Dessuten synes jeg han ser veldig bra ut i kosebukse (hjemme i sofakroken), eller i turklær. 

Problemet her er ikke "joggebukse og hettegenser", men derimot at ting ikke er utslitt før de faller fra hverandre. Han har en del klær som etter min mening burde blitt sykkelfiller for lengst. Dessuten er det tydeligvis helt unødvendig å ha mer enn en av hver ting. Så for eksempel en frakk (som funker over dressen) til penere anledninger, det mener han er helt unødvendig. Jeg gremmer meg når han tar den slitne parkasen over dressen på juleaften. 

Men han har blitt bedre i løpet av de årene vi har vært sammen da. Det skal han ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at hun ikke ser så bra ut fordi han ser så sjuskete ut, da, TS?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også lettere å få til en kjapp en med joggebuksebekledning  kontra dongeri bukse

Anonymkode: 6ab4a...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke være skitten og ekkel selvom han går i joggebukse. Syntes forsåvidt typen er deiligere i treningsbukse enn dongeri. Om han går med treningsbukse hvis vi skal noen ærend i byn, så går det helt fint. Jeg der i mot går aldri i det utenfor huset, da er det kun hvis jeg skal på butikken en sen kveld/tidlig morgen eller noe. 

Anonymkode: 588e2...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er samboeren min veldig veltrent, og til vanlig har han en fin klesstil. Men om vi skal en tur innom butikken på lørdag, kan han fint finne på å gå i joggebukse og topp, eller sånn slapp av shorts og løs singlet og ustelt hår. Så de parene du ser rundt om kring, det kan godt hende at de kler seg fint ellers, men ikke gidder om de bare skal tusle en tur. Jeg ordner med dog alltid, for liker ikke se shabby ut, så kan jo godt være du har sett meg og kjæresten for eksmepe.

om han dog alltid hadde gått sånn, og i tillegg aldri hadde ordnet håret hadde jeg nok spurt om han i hvert fall kunne stelt seg litt. 

Anonymkode: 466a0...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går alltid med joggebukse, slapp av klær inne da, og er jo her mesteparten av actionet start sted :fnise: så det stopper meg ikke hvert fall. Klærne skal jo uansett av, og deg som er under er himmelsk. Uansett så ser han kjekk ut i joggebukse osv, han bruker jo klær som sitter fint, ikke en alt for stor og skitten joggebukse og en hullete topp liksom...

Anonymkode: 466a0...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

For min del synes jeg det er mer sexy med joggebukse og hettegenser enn menn som ser ut som de har brukt hele formiddagen på badet.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting. Jeg ser så ofte jenter som kler seg pent som åpenbart er sammen med en gutt som går sammen med henne i posete joggebukser eller treningsbukser. Med andre ord, hun pen og velstelt, han litt sjuskete. Man ser dem gå gatelangs eller på handlesentre. Noen er unge, andre noe eldre. Dere jenter i slike par, tenner dere på at han går slikt kledd? Blir det noe på han med joggebukse på liksom? Eller har dere bare gitt opp. 

Anonymkode: 9845e...aa4

Hva med de tilfellene der det er omvendt? Ser like mye av det :) Mannen behøver ikke akkurat å ha tilbragt en time på badet førut, men ser likevel ok ut......bare undres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et slikt forhold en gang. Jeg hatet at han hele tiden gikk i joggebukse. Det går greit en gang i blant, men det er ikke så vanskelig å ta på seg en dongribokse og en genser eller skjorte når man skal ut...

Anonymkode: c3414...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det er jo ikke alltid man kler seg sammen, eller gjør det samme før en drar på butikken/en tur på et kjøpesenter sammen. Av og til kommer jeg rett fra jobb og møter han som kommer rett fra trening, da vil jo jeg være pent kledd og han kledd for trening. Det betyr ikke at det er hans "stil", eller at han alltid er sjuskete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig å slippe dongeribukser og andre tighte klær. Med kropp på 100kg pluss med muskler fordelt på en 175cm kort kropp er det befriende å slippe bukser som skviser utstyret og lår. Deilig å gå med klær som gjør at ting får rom og sunne forhold. Skal være bra for mye, jmf medisinsk litteratur. Det er snart sommer, og de vide linbuksene skal strykkes og nytes. Det samme gjelder shorts. Vide klær er frihet, frihet til full bevegelse. Under bruker jeg Ergowear, fantastisk undertøy fra Chile. Ta vare på tvillingene og anacondaen. 

Anonymkode: db77c...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke den sponsa joggedressen med gamernavnet hans jeg falt for. Det er ham. Bryr meg egentlig svært lite om hva han går i. Men det at han vanligvis ikke kler seg sånn opp gjør også at det er litt ekstra stas de gangene han faktisk kler seg skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, steinbukk79 skrev:

Virker digg det undertøyet, fås det kjøpt her i Norge også

Bestiller det på nett. 5, 6 i slengen så de blir billigere pga postgang. Verdt hver en krone. Som damene digger sine BHer som løfter brystene. Dama digger treningsbukse ol med disse som gir en synlig bulge. Eks, under squat slipper du ball-squees. Er du dame, kjøp disse til din mann, og nyt utsikten og muligheten til å kunne kjenne på sakene. Som silke.

Anonymkode: db77c...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...