Gå til innhold

Ett liv uten sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...fram til dags dato har jeg ikke hatt sex med noen.. Jeg har rett og slett ikke lyst til å ha det.. Jeg er en voksen kvinne som vet hva jeg er.. Likevel har jeg fremdeles ikke lyst å ha sex.. Er heller ikke noe spesielt god på onani.. Som du da sikkert har skjønt, har jeg ingen kjæreste. Jeg kan godt tenke meg ei (ja jeg er lesbisk) å leve livet mitt med, kan tenke meg kos og ha det fint.. Men som sagt, sex er ikke noe jet tenker på.. Finnes det i hele tatt noen for meg? Som ikke er 50+ liksom..

Er det noen andre som kan relatere seg til dette? 

 

Anonymkode: 41bfd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

...fram til dags dato har jeg ikke hatt sex med noen.. Jeg har rett og slett ikke lyst til å ha det.. Jeg er en voksen kvinne som vet hva jeg er.. Likevel har jeg fremdeles ikke lyst å ha sex.. Er heller ikke noe spesielt god på onani.. Som du da sikkert har skjønt, har jeg ingen kjæreste. Jeg kan godt tenke meg ei (ja jeg er lesbisk) å leve livet mitt med, kan tenke meg kos og ha det fint.. Men som sagt, sex er ikke noe jet tenker på.. Finnes det i hele tatt noen for meg? Som ikke er 50+ liksom..

Er det noen andre som kan relatere seg til dette? 

 

Anonymkode: 41bfd...3c0

Jeg kan ikke relatere til dette. Men jeg tror at for deg så er følelser viktig?. Kanskje du bare trenger en å være glad i, en som er glad i deg, slik at følelsene er på plass og så kommer deilig sex? Det er ikke sånn at alle går rundt å puler alt og alle hele tiden og er kåt 24/7. 

Jeg tror det finnes noen for deg. Har du prøvd å finne noen? Prøvd nettdating osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er aseksuell? 

Det er klart det reduserer antallet damer som er interessert, men det fins nok flere aseksuelle lesbiske/bifile damer her i landet. Se om du finner en gruppe på Gaysir, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...