Gå til innhold

Smerte som kommer og går, på høyre side i magen, av og på i ca. 2 uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jada, jeg skal til legen igjen snart, men skriver her for kanskje noen har noen erfaringer med lignende.

I ca. 2 uker har jeg hatt vondt nede på høyre side i magen. Smertene kommer og går, enkelte dager kjenner jeg det knapt, mens andre dager kan det plutselig være vondere. I tillegg så har jeg hatt mye løs mage og diare de siste 2-3 månedene, og avføringen er som oftest gul/gulaktig. Synes jeg tisser litt mer enn til vanlig også.

Jeg er IKKE gravid, det er jeg 100 % sikker på, og jeg går ikke på noe prevensjon (jeg er lesbisk).

Jeg tenkte først at disse smertene bare vareggløsningssmerter, men nå har det vart såpass lenge så det er nok ikke det. I ca.2-3 dager så kjente jeg ikke noe smerter, men nå har det begynt igjen...

Jeg var hos legen for noen uker siden og tok noen blodprøver, fikk bare svar tilbake at jeg reagerer litt på hvetemel, soya, peanøtter og melk. Men jeg har ikke spist mer eller mindre av det i det siste, så kosthold og sånt er som vanlig.

Jeg hadde en mellomblødning for noen måneder siden, i tillegg til noe smerter. Var da hos gynekolog og han så ikke noe uvanlig på ultralyd da, men han mente det muligens var en cyste som hadde sprukket. og mest sannsynlig bare muskelsmerter, sa han. Jeg har hatt normal menstruasjon siden da, ikke hatt flere mellomblødninger heller.

 

Anonymkode: 112ae...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt umulig å si, det kan være gynekologisk, kan være tarm. Kan være vanncyster, kan være begynnende Endometriose, kan være veldig mye forskjellig. Gul/gulaktig tynn avføring betyr bare at det slipper fra tynntarmen. Tykktarmens funksjon er å suge opp væske og dermed blir avføringen fastere der. 

Anonymkode: 4fac7...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...