Gå til innhold

Er det homo å drikke sjokolademelk? Kan menn drikke sjoklademelk?


ajarRun

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, tdm900 skrev:

Hva med kakao?? Er man homo da?? Er nøyaktig det samme bare at den drikkes varm. Mange menn som drikker den, og kvinner.

Kakao er voksendrikke. Det er bare å se på designet. Er ikke mye barnslig fargesprakende design der. Kakao er også mandig for du skal først bestige en fjelltopp før den inntas. Sånn teoretisk. Ellers så kan den også inntas som mann om kvinnen bare vil kose innendørs i uværet eller man selv er forkjølet. Du bare styrter ikke kakao sånn helt uten videre som mann. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde homser drakk Pepsi Max jeg :( Han homsen på jobb gjør i alle fall det. Men, skal fortelle han at han må gå over til sjokomelk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, applestories skrev:

Jeg leste "skummet" i stedet for "skummelt". Da hadde jeg funnet redningen; Tine Kaffemakermelk. Mer maskulin melk skal man lete lenge etter.

..bortsett fra det rosa da..

Ja der ser du. Det maskuline kommer til unsetning for å redde en kvinne i nød. Litt rosa tåler vi. Det handler bare om å ikke ha et helt beksvart syn på den ubarmhjertige verden som bare venter på feilsteget til mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man for nær sjokomelk, eller alle kombinasjoner av melk og kakao er man homo. Anbefalt minste avstand er 42 mil. 

Men om man har navn på tre bokstaver kan man drikke så mye sjokomelk man vil. Ja, man kan bade i sjokomelk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste en heterofil mann skal drikke er sprit som er 96%

Anonymkode: 12e42...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste homofile mannen jeg kjenner jobber faktisk som produktutvikler hos Tine.

Men han har ikke jobbet der så lenge at noen kan skylde på ham for sjokolademelken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Pinkee skrev:

Trodde homser drakk Pepsi Max jeg :( Han homsen på jobb gjør i alle fall det. Men, skal fortelle han at han må gå over til sjokomelk

De gjør det også. Brus og melk er som eple og appelsin. Ikke samme sorten drikke. Cola Zero er utrolig tungsolgt til menn om det finnes vanlig Cola som alternativ. Pepsi Max blir bare kjøpt fordi man(n) tror det er vanlig Pepsi. Vanlig Pepsi er omtrent som smuglerdrikke for den er ikke å finne i butikkhyllene.

 

Et øyeblikk siden, stan skrev:

Er man for nær sjokomelk, eller alle kombinasjoner av melk og kakao er man homo. Anbefalt minste avstand er 42 mil. 

Men om man har navn på tre bokstaver kan man drikke så mye sjokomelk man vil. Ja, man kan bade i sjokomelk. 

Kakao om settingen er riktig er den man slipper unna med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stan skrev:

Men om man har navn på tre bokstaver kan man drikke så mye sjokomelk man vil. Ja, man kan bade i sjokomelk. 

Ari også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Ari også?

Ikke minst. En lysfontene av sjokomelk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All melk kjøpt i butikk er homo. Den er jo homogenisert. Ekte heterofile menn må drikke melken rett fra kua. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
4 timer siden, tdm900 skrev:

Hva med kakao?? Er man homo da?? Er nøyaktig det samme bare at den drikkes varm. Mange menn som drikker den, og kvinner.

Bare hvis du har krem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brødrene mine drikker masse sjokolademelk og de er verken homo, rusmisbrukere eller småunger. Selv holder jeg meg til Oboy og Litago Jordbær hvis jeg vil ha melk med noe attåt (som ikke får meg til å banke opp uteliggere og gærne kattedamer). Savner Litago Banan! Sjokomelk synes jeg har en ekkel, slimete konsistens. Unngår som pesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolademelk blir først homo når den inntas som klystér.

Skal du drikke skikkelig homsemelk, må du få tak i oksemelk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst særdeles lite å ta seg til for noen i går, som i det hele tatt gidder å finne på noe slik sprøyt!

Anonymkode: 568fc...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste en heterofil mann skal drikke er sprit som er 96%

Anonymkode: 12e42...5b5

Hva med oss som liker Baylies..  bifil?! 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...