Gå til innhold

Kan jeg sove av 1 rivotril?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sovet på to døgn og har så tankespinn og nerver.
Har 1 rivotril, og lurer på om den kan få meg til å sove, eller om jeg bare blir småruset av den?
Om jeg får rus effekt, vil den være ute til i morgen da? Trenger så sårt søvn !!!!!
 

Anonymkode: 98480...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke råde deg til og ta rivitril med mindre du har fått utskrevet riktig dose av lege? Veeeldig lett og bli avhengig og du får bare enda et problem! Skjønner så klart at du vil sove! Hvorfor så mye tankekjør da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sovet på to døgn og har så tankespinn og nerver.
Har 1 rivotril, og lurer på om den kan få meg til å sove, eller om jeg bare blir småruset av den?
Om jeg får rus effekt, vil den være ute til i morgen da? Trenger så sårt søvn !!!!!
 

Anonymkode: 98480...5a3

Hvis du ikke har sovet på to døgn bør du henvende deg til legevakt. Rivotril er ikke spesielt godt egnet til dette, og du skal ikke ta medisin som ikke er utskrevet til deg, eller forskrevne medisiner til andre formål enn du har fått dem for.

Kg er et farlig sted å spørre om slikt. Det er mange synsere med farlige råd her.

Anonymkode: d17e2...c8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri Finn på å høre på de på kg når det kommer til medisiner. Ring legevakten å forhør deg med dem :) 

Anonymkode: e4d45...fd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri Finn på å høre på de på kg når det kommer til medisiner. Ring legevakten å forhør deg med dem :) 

Anonymkode: e4d45...fd2

Riktig! Denne tråden bør stenges nå.

Anonymkode: d17e2...c8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kjæresten har drevet psykisk terror i en uke og de sistedøgnene har jeg fått nok og slått opp men han ringer og terroriserer. Har skrudd av telefonen nå, men ligger i nervenspenn og tankekjør og får ikke sovet!
Jeg er klar over avhengighetsrisikoen men denne pillen har jeg hatt liggende i to år i medisinskapet og kommer aldri til å få tak i en sånn pille igjen, men har så innmari lyst til å ta den nå fordi jeg må få sovet. Bare ønsket ikke å bli ruset derfor jeg spør! Kjenner ikke så mye til dosering for søvn, fikk den en gang på fest hvor hun som ga den sa jeg ville bli fin i formen av den og noen øl. Det interesserte meg ikke, så derfor har pillen bare blitt liggende.

Anonymkode: 98480...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 20 beskjeder på telefonsvarer fra i dag om hvor bitch jeg er og hvor mye han kommer til å fucke meg opp.
Dette etter jeg sluttet å ta telefonen å sa jeg ikke kunne prate md han mere fordi han kom med trusler hele forrige uke også.

Anonymkode: 98480...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivotril kan gi deg paradoksale reaksjoner. Du vet ikke hvor sterk denne tabletten er eller OM det i det hele tatt ER rivotril. Det er ikke tilvenninsfaren som gjør at jeg fraråder dette, men at rivotril ikke er spesielt egnet som sovemedisin, og kan gi paradoksale reaksjoner og ette deg i fare gjennom at du blir ukritisk til egne handlinger og kan sette deg selv i farlige situasjoner.

Kast den tabletten Det kan godt være den inneholder noe farlig som ikke er rivotril.

 

Logg av kg og kontakt lege. Her får du ikke noen råd av verdi.

Anonymkode: d17e2...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig skjønne at du sliter og er nervevrak nå!! Herregud for en skremmende oppførsel! Du burde jo kontaktet politiet hvis han truer og terroriserer deg? Du kan få helt motsatt virkning av rivitril enn forventet, så vil fraråde deg og ta den. Skyll den ned i do😀 håper det løser seg for deg så du får fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Tråden stenges i henhold til retningslinjer for Kropp og helse-forumet.

Sitat

Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

 

Oppfordrer deg TS til å ta kontakt med fastlegen din.

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...