Gå til innhold

For feit til å være på Tinder?..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at en gjenganger her er at dem man har møtt på tinder har vist seg å være kraftigere enn man antok, og at man derfor har blitt veldig skuffet når man har avtalt møte. Jeg er nylig blitt singel, og har ett par "trøstekilo" for mye. Jeg lurer derfor på om jeg rett og slett er for tykk for å lage meg profil her.. Tinder er vel i hovedsak noe man bruker for hook ups, og en selvtillit boost, men virker den mot sin hensikt når man har ett par kg for mye?.. så derfor spør jeg, når er man for tjukk til å være på Tinder, og bør jeg slanke meg ferdig før jeg lager profil? 

Anonymkode: 97d95...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke ulovlig å lage profil da? Du kan lage en realistisk profil derimot. En som viser at du har noen kg ekstra så kan folk avgjøre om de vil møte deg

Anonymkode: 4b3cf...c31

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia

Ta helfigurbilder slik at de du matcher med og evt møter vet hvordan kroppen din ser ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hva du selv er ute etter.  Om du selv kun sveiper til høyre på de mest veltrente og attraktive fyrene, så kan du egentlig bare glemme å være på tinder. Men om du også sveiper til høyre på menn som vil gi deg en sjanse, så er det absolutt verdt et forsøk.

Dessuten lurer jeg på hva "trøstekilo" betyr. Hvor feit er du egentlig?

Anonymkode: b6b51...d67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hva du selv er ute etter.  Om du selv kun sveiper til høyre på de mest veltrente og attraktive fyrene, så kan du egentlig bare glemme å være på tinder. Men om du også sveiper til høyre på menn som vil gi deg en sjanse, så er det absolutt verdt et forsøk.

Dessuten lurer jeg på hva "trøstekilo" betyr. Hvor feit er du egentlig?

Anonymkode: b6b51...d67

Hvorfor det? Nå er ikke jeg på tinder. Men er lett overvektig, men er nok heldig med hvor kiloene legger seg. Store pupper, og stor rumpe, slank midje og kraftige lår. Og vet du hvor mange kjekke veltrente menn som løper etter meg? Har hatt en ferieflørt med en profesjonell amerikansk basketballspiller, Kjæreste med en som gjorde det veldig bra i Fitness og kjæreste med en på juniorlandslaget i langrenn. Og alle har likt mine ekstra kilo, liker at dama er god og myk. Føler at det er mest de veltrente, eller slanke mennene som prøver seg. Jeg liker egentlig litt bamse menn, men de vil ikke ha meg.

Anonymkode: 54e1b...291

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊

Jeg ville nok sveipet på de jeg synes virker interessante, ikke nødvendigvis slike "alle" synes er lekre.. men jeg er bare redd for at jeg ikke vil få noen matcher.. har aldri vært på tinder før, og blir bare litt skremt av alt jeg hører 😜 venninnene mine mener det hadde vært bra for selvtilliten, men... litt kjipt hvis det virker mot sin hensikt 😜 jeg får tenke litt, er jo ikke verre enn å ta helfigur, og heller endre bildene etterhvert som kiloene forsvinner 😜 

Anonymkode: 97d95...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Nå er ikke jeg på tinder. Men er lett overvektig, men er nok heldig med hvor kiloene legger seg. Store pupper, og stor rumpe, slank midje og kraftige lår. Og vet du hvor mange kjekke veltrente menn som løper etter meg? Har hatt en ferieflørt med en profesjonell amerikansk basketballspiller, Kjæreste med en som gjorde det veldig bra i Fitness og kjæreste med en på juniorlandslaget i langrenn. Og alle har likt mine ekstra kilo, liker at dama er god og myk. Føler at det er mest de veltrente, eller slanke mennene som prøver seg. Jeg liker egentlig litt bamse menn, men de vil ikke ha meg.

Anonymkode: 54e1b...291

Nå snakker vi spesifikt om tinder. I ditt tilfelle har du mulighet til å bedre oddsene dine gjennom sjarm og personlighet. På tinder har man bare noen bilder man kan ta utgangspunkt i.

Man er mye mer kritisk på tinder enn det man er i det virkelige liv når man ser noen. Derfor er det lavere terskel for at disse mennene sveiper nei til deg. Mye mulig hun hadde hatt en sjans om hun hadde møtt de i det virkelige liv, men nå snakker vi spesifikt om tinder.

Godt forsøk på å rasjonalisere at feite damer er vakre, men på tinder er de faktisk paria.

Anonymkode: b6b51...d67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker vi spesifikt om tinder. I ditt tilfelle har du mulighet til å bedre oddsene dine gjennom sjarm og personlighet. På tinder har man bare noen bilder man kan ta utgangspunkt i.

Man er mye mer kritisk på tinder enn det man er i det virkelige liv når man ser noen. Derfor er det lavere terskel for at disse mennene sveiper nei til deg. Mye mulig hun hadde hatt en sjans om hun hadde møtt de i det virkelige liv, men nå snakker vi spesifikt om tinder.

Godt forsøk på å rasjonalisere at feite damer er vakre, men på tinder er de faktisk paria.

Anonymkode: b6b51...d67

Det er litt i den banen jeg tenker også... jeg er ikke så veldig komfortabel med disse ekstra kiloene, kvinner som er det, har en helt annen utstråling og kan i mange tilfeller være kjempevakre.

Jeg tipper jeg bør vente til jeg har gått ned i vekt, for min egen skyld. Jeg er jo ikke komfortabel med dette selv, så hvorfor skal noen andre være det. 

Holder meg til en bytur i ny og ne for å få opp selvtilliten i mellomtiden, der blir man jo alltid sjekket opp ihvertfall 😜

Takk for svar på det teite spørsmålet 😜

Anonymkode: 97d95...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noen kilo for mye nå. Men jeg er slett ikke feit. Bildene mine er fra da jeg var litt slankere, men det er jo ikke slik at folk legger merke til forskjellen med en gang, så lenge jeg ikke stiller opp i bikini. Jeg skal slanke meg nå for sommeren. Men jeg kan jo likevel se etter en kjærese på Tinder nå. Har ikke tenkt å ligge med han første uka.

Anonymkode: 42c3c...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hva du selv er ute etter.  Om du selv kun sveiper til høyre på de mest veltrente og attraktive fyrene, så kan du egentlig bare glemme å være på tinder. Men om du også sveiper til høyre på menn som vil gi deg en sjanse, så er det absolutt verdt et forsøk.

Dessuten lurer jeg på hva "trøstekilo" betyr. Hvor feit er du egentlig?

Anonymkode: b6b51...d67

Feite folk kan vel være sammen med veltrente menn? Mine ekser var alle godt trente, men jeg var en skikkelig rund og god.

Anonymkode: 2a841...e2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes definitivt at du er for feit for tinder :sarkasme:

Anonymkode: a0327...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker vi spesifikt om tinder. I ditt tilfelle har du mulighet til å bedre oddsene dine gjennom sjarm og personlighet. På tinder har man bare noen bilder man kan ta utgangspunkt i.

Man er mye mer kritisk på tinder enn det man er i det virkelige liv når man ser noen. Derfor er det lavere terskel for at disse mennene sveiper nei til deg. Mye mulig hun hadde hatt en sjans om hun hadde møtt de i det virkelige liv, men nå snakker vi spesifikt om tinder.

Godt forsøk på å rasjonalisere at feite damer er vakre, men på tinder er de faktisk paria.

Anonymkode: b6b51...d67

Nå møtte jeg 2 av disse på nettdating side da. Og jeg har og bilde av meg i helfigur der, og omtaler meg som lett overvektig. Og det er stort sett de slanke, veltrente mennene som tar kontakt.

Anonymkode: 54e1b...291

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå møtte jeg 2 av disse på nettdating side da. Og jeg har og bilde av meg i helfigur der, og omtaler meg som lett overvektig. Og det er stort sett de slanke, veltrente mennene som tar kontakt.

Anonymkode: 54e1b...291

Igjen, det er ikke tinder. Hele greia med tinder er at man VET det finnes mange der ute, og at man bare kan være kritisk og ikke gidde sveipe ja til damer som er feite. Spørs jo litt fra person til person da. Vil man som attraktiv veltrent mann ha et enkelt ligg, så kan man slumme litt med de feite jentene. Det er jo ganske enkelt egentlig.

Anonymkode: b6b51...d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder er så useriøst at du bør bruke det for det det er: Lett underholdning og tidsfordriv og ikke for å booste selvtillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, det er ikke tinder. Hele greia med tinder er at man VET det finnes mange der ute, og at man bare kan være kritisk og ikke gidde sveipe ja til damer som er feite. Spørs jo litt fra person til person da. Vil man som attraktiv veltrent mann ha et enkelt ligg, så kan man slumme litt med de feite jentene. Det er jo ganske enkelt egentlig.

Anonymkode: b6b51...d67

Jeg har aldri vært på tinder. Men de som tar kontakt på nettdating sidene, så er det jo flere av de som er ute etter forhold. Ikke bare sex. Jeg er selv ikke ute etter sex, og mannen må vente en god stund. På byen og blir jeg stort sett sjekket opp av de kjekke, veltrente. Og alle mine kjærester har vært kjekke, veltrente menn. Og jeg er sexy, hvorfor skulle de ikke ville ha meg.

Skjønner ikke at tinder skulle være så forskjellig fra nettdating og byen, så der skulle ingen ville ha meg, mens ellers er det mange som vil ha meg.

Eller er det bare din umodne oppfatning. Som er redd for en kilo ekstra fett på kjæresten.

Anonymkode: 54e1b...291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært på tinder. Men de som tar kontakt på nettdating sidene, så er det jo flere av de som er ute etter forhold. Ikke bare sex. Jeg er selv ikke ute etter sex, og mannen må vente en god stund. På byen og blir jeg stort sett sjekket opp av de kjekke, veltrente. Og alle mine kjærester har vært kjekke, veltrente menn. Og jeg er sexy, hvorfor skulle de ikke ville ha meg.

Skjønner ikke at tinder skulle være så forskjellig fra nettdating og byen, så der skulle ingen ville ha meg, mens ellers er det mange som vil ha meg.

Eller er det bare din umodne oppfatning. Som er redd for en kilo ekstra fett på kjæresten.

Anonymkode: 54e1b...291

Du forstår fortsatt ikke hva jeg prøver få frem. På tinder har man begrenset med muligheter for å fremstille sine beste sider. På nettdating kan man skrive mer utfyllende, man kan ha flere bilder. Og så er det annerledes i det at man kan se flere damer på nettdating, mens på tinder kommer de en etter en. Når først en dame kommer opp på tinder, så må man avgjøre om denne dama er aktuell eller ikke. I og med at man vet at det finnes flere damer der ute, så gidder man ikke sveipe til høyre på alle damer som attraktiv mann. Og det er det jeg prøver å få frem. At attraktive menn er kresne på tinder. Og de har god grunn til det.

Mens på byen så har man som kvinne en større sjanse for å snu tingene i sin favør. På nettdating er det lettere for kvinner å gi et bedre inntrykk av seg, selv om det er ganske begrenset. Men i forhold til Tinder er nettdating bedre for overvektige. 

Så jeg er umoden fordi jeg påpeker hvordan attraktive menn kan tenke på tinder? Er jeg umoden fordi jeg påpeker at tinder ikke er en god platform for lettere overvektige som vil ha veltrente attraktive menn? Og nei, jeg er ikke redd for feite damer. Hold deg saklig.

Kom deg på tinder først, og så kan du komme her og snakke. Du vet ikke engang hvordan platformen fungerer.

Anonymkode: b6b51...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper jeg bør vente til jeg har gått ned i vekt, for min egen skyld. Jeg er jo ikke komfortabel med dette selv, så hvorfor skal noen andre være det. 

Anonymkode: 97d95...da5

Akkurat slik tenker jeg også, om det meste. "Venter litt, til jeg er blitt litt tynnere, ser litt bedre ut".

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Nå er ikke jeg på tinder. Men er lett overvektig, men er nok heldig med hvor kiloene legger seg. Store pupper, og stor rumpe, slank midje og kraftige lår. 

Anonymkode: 54e1b...291

Og dette er grunnen til at jeg aldri kommer til å tenke at jeg er "god nok"; jeg er nok mer uheldig med hvor kiloene legger seg. Små pupper, flat rumpe, stor mage og tynne lår. Vekten fordeler seg fint på mage og ansikt mens resten av kroppen forblir den samme.

Tinder har jeg aldri prøvd, kan ikke si det frister heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du gjør en stor sak av dette, TS, så tipper jeg du må ha gått opp en del kilo. Er det 10 kg? Hvis det f.eks. er 10 kg, så kan du jo bruke 4 uker på å gå ned 4 kg, og så lage Tinder-profil. Så kan du gå ned resten av kiloene underveis. Det er jo heller ikke slik at når du kommer på Tinder så går du på date dagen etter. Bruk gjerne også bilder fra tiden du var slank, for det er jo slik du blir igjen.

Anonymkode: 42c3c...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. er nesten noe sånt.. ikke så veldig kjekt akkurat..

Men, som du sier så er det bare å gjøre noe med det, og det gjør jeg jo nå 😉 

Kunne brukt eldre bilder ja... men føler det blir litt feil.. tror jeg bare tar ett par uker med slanking til jeg blir fornøyd, slik at jeg ikke føler at jeg "lurer" noen 😜 

Takk for mange gode svar! Var ikke meningen å tråkke noen på tærne med spørsmålet, eller utsagnene mine.. jeg mener ikke at man må være slank for å være vakker, men det var heller ikke det som var spørsmålet her 😉

 

Anonymkode: 97d95...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...