Gå til innhold

Verdens kristne mot Norge, grøss...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som forårsaket dette oppstyret egentlig? Man skulle tro at saker som Rotherham eller lignende i USA hadde skapt sterkere reaksjoner, men nå er det alle mot Norge? 

Jeg tror folkene som protesterer mot barnevernet er delt opp i to grupper. En har ikke lest seg opp nok(har kun fått informasjonen fra prester eller andre tvilsomme kilder), og den andre er for det å slå barn (corporal punishment). 

Ufattelig at det finnes så mange som er tilhengere av slik brutalitet ennå, hele familier går ut og protesterer (sammen med barna sine) for retten til å slå barn.

Anonymkode: 08286...086

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familien som ble fratatt barna sine er medlem av en eller annen pinsemenighet. Jeg har inntrykk av at det er andre medlemmer av denne menigheter som protesterer. Det oppleves som mye oppstyr, men de ønsker vel bare å beskytte sine egne. 

Anonymkode: 56690...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel EGENTLIG ikke så veldig mye oppstyr - men media får det sikkert til å virke veldig mye mer enn det egentlig er...

Anonymkode: 75b84...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på barnevernet sin side på Wikipedia. Der er det listet opp flere saker hvor barn med øst-europeiske navn har blitt tatt fra foreldrene. Mulig at det er en kulturkrasj mellom vest-europeisk og øst-europeisk oppdragelse og behandling av barn. Hvis de ønsker å rise barna sine burde de kanskje flytte tilbake til landet de kom fra.

Anonymkode: 56690...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det helt sikkert nye regler og egne regler for barn av utenlandske foreldre, for vi i Norge er livredd for å få rasisme stemplet på oss .Det har allerede kommet forslag om at familien til de barna som er blitt tatt fra foreldrene  (besteforeldre osv)skal få overta omsorgen for barna,lurer på om det er bedre ,da det er stor sannsynlighet for at resten av familien driver med samme kulturelle barneoppdragelsen. 

Anonymkode: c5267...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer det helt sikkert nye regler og egne regler for barn av utenlandske foreldre, for vi i Norge er livredd for å få rasisme stemplet på oss .Det har allerede kommet forslag om at familien til de barna som er blitt tatt fra foreldrene  (besteforeldre osv)skal få overta omsorgen for barna,lurer på om det er bedre ,da det er stor sannsynlighet for at resten av familien driver med samme kulturelle barneoppdragelsen. 

Anonymkode: c5267...537

Du har nok rett i det, desverre.

Ts

Anonymkode: 08286...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med kristendommen ble landet bygget opp med lov. Trygghet og velstand. Med sekularismen mister vi alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok endel venstreorienterte sosionomer i barnevernet kommer i en vanskelig skvis her. De har jo lært å være "kultursensitive" ovenfor foreldre med barn fra Somalia, deler av Afrika og midtøsten der barneoppdragelsen kan bli litt for røft. Her er det altså kristne, hvite som også bygger sin barneoppdragelse på litt "røffe" prinsipper. Skal sosionomene og barnevernspedagogene vise samme "kulturforståelse" mot disse også?

Anonymkode: 72a34...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/5/2016 at 21.34, AnonymBruker skrev:

Familien som ble fratatt barna sine er medlem av en eller annen pinsemenighet. Jeg har inntrykk av at det er andre medlemmer av denne menigheter som protesterer. Det oppleves som mye oppstyr, men de ønsker vel bare å beskytte sine egne. 

Anonymkode: 56690...139

Mange pinsevennener i Norge tar tilsynelatende avstand fra disse ekstremistiske barneovergriperne:

http://www.vl.no/nyhet/norwegian-pentacostals-we-are-not-persecuted-1.675367

Ryddet for hets.

Phaedra,adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tvang dem til å bo her og følge norske lover. Man kan ikke forvente spesialbehandling når man bryter loven og mishandler barn. 

Anonymkode: b487c...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg er ryddet for iht. reglene:

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Krenkende, hetsende eller injurierende utsagn. 

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6 mai 2016 at 10.15, stan skrev:

Med kristendommen ble landet bygget opp med lov. Trygghet og velstand. Med sekularismen mister vi alt. 

Nåvel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.5.2016 at 2.32, AnonymBruker skrev:

Nå kommer det helt sikkert nye regler og egne regler for barn av utenlandske foreldre, for vi i Norge er livredd for å få rasisme stemplet på oss .

Anonymkode: c5267...537

Jeg tenker at når SV er uenig med deg så kommer det ikke til å skje med det første. 

Anonymkode: a4b26...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Sheherasade skrev:

Nåvel.

Jeg bøyer meg i støvet og er helt uten mulighet til å å komme med argumenter som topper et slikt innlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stan skrev:

Jeg bøyer meg i støvet og er helt uten mulighet til å å komme med argumenter som topper et slikt innlegg. 

Du kom jo ikke med noe argument selv, bare en tåpelig påstand uten noe som støtter den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jabx skrev:

Du kom jo ikke med noe argument selv, bare en tåpelig påstand uten noe som støtter den.

Nåvel😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...