Gå til innhold

Nå har han flyttet inn på soverommet, uten engang å spørre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Dette må du ikke godta! 

Ok. Hva skal jeg si til han?

Anonymkode: 6e163...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å resonnere med sånne åttebensbeist. Spark ham ut!

Hvis det blir tricky å bruke dine egne ben, kan jeg anbefale nedsiden av en sandal med hard såle. Er du redd for kliss, kan du surre dopapir rundt. Men den metoden er ikke for sarte sjeler. 

Er du svak for ham, innerst inne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Det nytter ikke å resonnere med sånne åttebensbeist. Spark ham ut!

Hvis det blir tricky å bruke dine egne ben, kan jeg anbefale nedsiden av en sandal med hard såle. Er du redd for kliss, kan du surre dopapir rundt. Men den metoden er ikke for sarte sjeler. 

Er du svak for ham, innerst inne? 

Takk for råd, men jeg kunne aldri drepe han.

Jeg er kanskje litt svak for han, men kom til å tenke på at det ikke hadde vært så hyggelig å våkne av at han slipper seg ned fra taket og rett i ansiktet mitt. Men sjansen for dette er jo svært liten (sant ja?)

Mulig jeg bare må prøve å lokke han med meg ut en kveld :)

Anonymkode: 6e163...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sart sjel som var en fjern bekjent av meg en gang, satte et glass over ham og skjøv et stivt nok papir under. Dermed hadde hun fanget ham, og kunne bære ham hvor hun ville. Så slapp hun ham fri. Er nok mer i den retningen der du tenker?

Den metoden funker dårlig på hjørner; den må sitte på en plan flate. Dessuten, om jeg virkelig skulle gjøre det sånn, ville jeg skjøvet glasset mot papiret, og ikke omvendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be han betale leie ellers gir du han en dytt i baken ut døren med en støvsuger....

Anonymkode: 08055...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var redd edderkopper før, men så tenkte jeg logisk. Jeg er 1000 ganger større, så de er nok 10000 ganger mer redd meg enn jeg er dem. Dessuten så spiser de mygg og sånn, så nå er de velkommen inn. Så lenge de holder litt avstand, ser for meg når den kommer nærmere at den plutselig skal ta sats og hoppe i ansiktet mitt eller noe. Gawd. Det er skremmende.  Er ikke helt der at jeg vil kose med de enda. 

 

 

Endret av Adara
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

En sart sjel som var en fjern bekjent av meg en gang, satte et glass over ham og skjøv et stivt nok papir under. Dermed hadde hun fanget ham, og kunne bære ham hvor hun ville. Så slapp hun ham fri. Er nok mer i den retningen der du tenker?

Den metoden funker dårlig på hjørner; den må sitte på en plan flate. Dessuten, om jeg virkelig skulle gjøre det sånn, ville jeg skjøvet glasset mot papiret, og ikke omvendt.

Ja :) Slik skal jeg gjøre det.

Takk for råd :)

 

Anonymkode: 6e163...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkryp her i landet er ikke farlige. Hjelp han ut istedet for å drepe han.

Hilsen en som har båret ut fjerten edderkopper og andre smådyr i hendene og lever enda 

Anonymkode: 7a4ce...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du ikke finne deg i ts!!!!! DUMP HAN!!!!:angry:

Anonymkode: 7c513...39a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be han betale leie ellers gir du han en dytt i baken ut døren med en støvsuger....

Anonymkode: 08055...c08

Husk at støvsugeren må være avslått mens du dytter. Eventuelt kan du tenke at støvsugeren må jo også ha mat.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette må du ikke finne deg i ts!!!!! DUMP HAN!!!!:angry:

Anonymkode: 7c513...39a

:skratte: 

Absolutt det beste rådet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia

Dumpegrunn nr 1 på KG: når han flytter inn på soverommet ;-) Intet annet å gjøre enn dumping med andre ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja. Er ikke synd på deg, du finner deg jo i det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...