Gå til innhold

Typen skriver bacheloroppgave - er jeg urimelig/barnslig/for storkrevende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i drøyt to år, hvor 1,5 år har vært avstandsforhold. Kommunikasjonen/kontakten går logisk nok gjennom mobilen. Vi sender normalt en del meldinger i løpet av en dag, og har pleid å ringe minimum annenhver dag. I stor grad er det nok jeg som er "ivrigst" på dette, men han ringer selvfølgelig av eget initiativ også hvis jeg er tilbakeholden. Og han reagerer dersom jeg "kuler'n" litt (nå må dere ikke misforstå - jeg er overhode ingen masete kjæreste, det har han selv presisert flere ganger. 

De to siste ukene har han skrevet på bacheloroppgaven. Deadline i slutten av mai. Full forståelse for at han må ha fullt fokus, at det tar tid, at han blir sliten... Men i mitt hode er allikevel ikke dette til hinder for å kunne ringe kjæresten sin en halvtime et par-tre kvelder i uka. Jeg er selv student med deltidsjobb, men har fortsatt tid til han. Og jeg savner han like mye uansett. Jeg tok dette opp med han - da ble jeg beskyldt for å ikke ha forståelse. Og det er ikke slik jeg vil fremstå. Men det er bare så sårt å få følelsen av at med en gang han har noe annet å styre med er jeg ikke så viktig/blir jeg nedprioritert. Senest nå nettopp ringte jeg for å stille han et enkelt spørsmål som var i hans interesse. Innledet med å si at jeg skulle være kort, men at jeg savnet stemmen hans og derfor valgte å ringe fremfor å sende en sms. Har ikke snakket sammen siden lørdag, da endte det i krangel... Han sitter ikke med bacheloroppgaven 24/7, jeg vet han kobler av med andre ting også. 

Er det meg det er noe galt med, eller bør han også kunne yte litt "ekstra"? 

Anonymkode: 8eabf...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...