Gå til innhold

Fjerne liste over hvem jeg snakker mest med. Facebook.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ipaden dukker det opp en liste med rangering over hvem jeg snakker mest med, og om de er pålogget eller ikke. Denne vil jeg gjerne få slettet, eller fjerne noen navn fra. Er det mulig?

Anonymkode: 49f9b...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På ipaden dukker det opp en liste med rangering over hvem jeg snakker mest med, og om de er pålogget eller ikke. Denne vil jeg gjerne få slettet, eller fjerne noen navn fra. Er det mulig?

Anonymkode: 49f9b...fea

Har det noe å si at lista er der?

Til info, den lista vises på pc, tlf og tydligvis Ipad, det ligger appens kode / kildekoden til facebook, facebook er strukturert slik at dine mest populære venner havner øverst elelr i type liste som du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger å få slettet et navn derfra, spiller vel ikke så stor rolle hvorfor... :)

Anonymkode: 49f9b...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du slette vedkommende fra vennelista di, da. Eller snakke masse med flere andre, slik at vedkommende blir borte fra listen.

Anonymkode: f7584...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å snakke masse med andre, men tydeligvis ikke nok til å få navnet lenger ned på lista. Vi har sendt veldig mye meldinger tidligere. Vil ikke slette vedkommende heller. Kunne heller tenkt meg å fjerne hele lista...

Anonymkode: 49f9b...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Troll! skrev:

Har det noe å si at lista er der?

Vil vel sørge for at dama/kjæresten ikke ser elskeren? :P

Den kan ikke forandres manuelt TS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes vel omtrent ikke noe mer patetisk enn folk med Facebook problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkuratt innom kildekoden til facebook, hvor alle i listen [InitialChatFriends] har hver sin unike I, alt dette blir generert etter som hvor mye aktivitet du og hver enkelt person i lista har. 

Du liker ting på en person sin side, prater med en person, all aktivitet per bruker blir generert sammen med en ID og flytter alle i den listen du har der. Du får ikke endret på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åpn opp chaten på chat knappen,gå på avanserte innnstillinger, der kan du skrive inn navn på de som du ikke vil ha på lista osv

Anonymkode: 60430...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

åpn opp chaten på chat knappen,gå på avanserte innnstillinger, der kan du skrive inn navn på de som du ikke vil ha på lista osv

Anonymkode: 60430...a46

Det du snakker om er folk som ikke skal se at du er online, helt ubrukelig i denne sammenhengen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap du skal dekke over..?

Anonymkode: 4af33...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være utroskap, eller det kan være en eks som er litt sårt for ny kjæreste å se. Eller kanskje en gammel x-venninne som jeg blir i dårlig humør av å se. Mange muligheter ;) TS

Anonymkode: 49f9b...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Troll! skrev:

Det du snakker om er folk som ikke skal se at du er online, helt ubrukelig i denne sammenhengen

Det er en løsning, bedre enn deres, tar du bort navnene slik,så er de jo ikke listen lengre.

Eller har du en bedre løsning? Vil gjerne høre den...

Anonymkode: 60430...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over den lista. Folk jeg har pratet med et fåtall ganger, folk jeg ikke har pratet med - pokkers irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er en løsning, bedre enn deres, tar du bort navnene slik,så er de jo ikke listen lengre.

Eller har du en bedre løsning? Vil gjerne høre den...

Anonymkode: 60430...a46

Og den personen ser heller ikke deg på chatten.

Anonymkode: 60430...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være utroskap, eller det kan være en eks som er litt sårt for ny kjæreste å se. Eller kanskje en gammel x-venninne som jeg blir i dårlig humør av å se. Mange muligheter ;) TS

Anonymkode: 49f9b...fea

Både eksen og eks-venninna kan du da bare slette fra Facebook. Jeg stemmer på elsker ;)

 

Anonymkode: f7584...6c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en løsning, bedre enn deres, tar du bort navnene slik,så er de jo ikke listen lengre.

Eller har du en bedre løsning? Vil gjerne høre den...

Anonymkode: 60430...a46

Bøyer meg i støvet, lenge siden jeg brukte den funksjonen der, men merket at den løsningen er jo AKKURAT hva TS ser etter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med irriterende søster som sender meg altfor mange meldinger da? Eller kollegaen jeg flørtet med for en stund siden, men som nå bare er kollega, og jeg vil helst ikke minnes på flørtingen, men kan ikke slette han pga det vil bli rart? Eller bare han jeg har bedratt mannen min med det siste halve året... TS.

Anonymkode: 49f9b...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva med irriterende søster som sender meg altfor mange meldinger da? Eller kollegaen jeg flørtet med for en stund siden, men som nå bare er kollega, og jeg vil helst ikke minnes på flørtingen, men kan ikke slette han pga det vil bli rart? Eller bare han jeg har bedratt mannen min med det siste halve året... TS.

Anonymkode: 49f9b...fea

gjør som anonym skriver - Chat innstillinger -> Advanced / Avansert - Slå av chat kun for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...