Gå til innhold

Traumatiske hendelser/vonde/skumle hendelser du husker godt?


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp

Jeg har noen hendelser i livet mitt jeg aldri glemmer. En hendelse var når jeg ble tvunget ned i kjelleren i et mørkt rom/kott som alltid var store edderkopper i. Kun en liten lampe som lyste svakt. Ble låst inne der. Pappa visste jeg var livredd for edderkopper og mørket. Måtte sitte der en time.

En hendelse var i barneskolen. Jeg ble tvunget av noen eldre elever til å legge hodet i en sølepytt og drikke vannet. Jeg nektet først og da fikk jeg et kutt av en lommekniv. Hvis jeg ikke gjorde som de sa så skulle de lage et dypere kutt. Dette var de som mobbet meg. 

En hendelse var når vi fant kompisen vår (en veldig god kompis av meg som jeg kunne snakke med alt om) livløs. Han hadde tatt overdose. 

Siste hendelse som går sterkt inn på meg var når eks fortalte at hun var gravid, hun skulle beholde og innrømmet at hun hadde lurt meg så hun ble gravid. Det jævlige og ondskapsfulle blikket hennes glemmer jeg aldri.

Dette er bare noen hendelser jeg husker godt.

 

Flere som har vonde hendelser dere aldri glemmer? Del de gjerne her.

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært utsatt for traume så jeg er et traumemenneske og har ptsd. Er ikke noe jeg skammer meg over for jeg vet at dette har gjort meg veldig sterk. Jeg kan savne livet mitt før hendelsen, men mest overfladiske ting. Jeg prøver å tenke tilbake på hendelsen så lite som mulig, tenker mest fremover. Når jeg tenker på det så er det mest fordi jeg , at det er en eller annen trigger foran meg.

Anonymkode: e1818...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble grovt seksuelt misbrukt fra jeg var 3 år, av min far. Min mor var klar over det, men ga meg skylden. Begge utøvde vold på meg, var på sykehus første gang etter vold 3 mnd gammel. Psykisk terror var og daglig av min mor. Kom meg vekk som 16 åring.

Opplevd en venninne som prøvde å ta livet av seg, jeg var første som fant henne, og måtte ringe ambulanse.

Jeg ble truet på livet av min kjæreste, da jeg ble gravid. Så jeg skulle ta abort. Jeg gikk på p-pillen, og var ekstremt nøye. Men ble gravid da vi hadde vært sammen 1 år. Jeg tok abort, og dumpet han samtidig. Men det var utrolig tøft og ta abort.

Gått gjennom en veldig stygg skilsmisse.

Anonymkode: e0eb1...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...