Gå til innhold

Hvordan klarer dere intimitet uten følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, FruKG skrev:

Jeg respekterer det, men jeg forstår det ikke. Det er jo bare for nytelsen sin del.

Da nyter jeg heller en sjokoladebit! Heller det enn å ha sex med en jeg egentlig ikke liker.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 5/3/2016 at 19.25, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å ha sex, være intime og i det hele tatt skulle med innlevelse med noen som ikke betyr noe for deg. Dette er ikke for å dømme de som klarer det, jeg lurer bare på hvordan. Jeg har klint litt med flere jeg ikke har brydd meg om, men har fått en uggen følelse etter hver gang, så dette gidder jeg ikke mer..

Anonymkode: a143e...46e

Nei, jeg vet ikke, kanskje fordi folk er forskjellige? På samme måte som at jeg er konfliktsky og lurer på hvordan folk som ikke er det får til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du ons Ts eller et ff-forhold? Dette er nemlig to forskjellige ting i mine øyne. En ons er spontan og handler kun om seksuell tenning og spenning. Det kan jeg forstå veldig godt. Et langvarig forhold basert kun på sex er for meg hakket verre og jeg tror man etterhvert kan gjøre det vanskelig for seg selv å involvere seg seriøst på et dypere følelsesmessig plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ikke med menn jeg finner lite tiltrekkende, intelligente, sjarmerende og snille, og derfor knytter jeg meg lett til de som også egentlig kun er ment som FWB. Heldigvis har det vært gjensidig, så jeg har ikke opplevd noe trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.5.2016 at 20.28, Jolene skrev:

Har hatt sex med flere uten følelser. Hvorfor? Fordi jeg har vært seksuelt tiltrukket av dem. Ofte nyter jeg mer sexen med en fremmed enn innad i et forhold. Spenning, erotikken og begjæret tenner med ved å ha sex med fremmede. Å bare ha sex med den samme personen blir kjedelig i lengden for meg.

Kan forøvrig legge til at jeg aldri koser etter sex. Dette uavhengig om jeg har følelser eller ikke. Det bare gir meg ikke noe. Sex gir meg noe, kosing er bortkastet tid.


Er det ikke litt kjipt at sexen med en fremmed er bedre, enn med mannen din? Og at mannen din kanskje nyter sexen med en fremmed, mer enn med deg?

Anonymkode: 6e754...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Er det ikke litt kjipt at sexen med en fremmed er bedre, enn med mannen din? Og at mannen din kanskje nyter sexen med en fremmed, mer enn med deg?

Anonymkode: 6e754...cf1

Egentlig ikke. For sex med en fremmed blir i en helt annen kategori kontra med mannfolket (han er ikke mannen min, vi er ikke gift!). Dessuten gjelder ikke alle tilfeller heller. Med mannfolket er det en egen intimitet jeg ikke deler med noen andre enn han, ergo blir det annerledes igjen og noe jeg ikke finner hos andre. Jeg vet han ser det på samme måte som meg, så heldigvis er det ingen problemer der ;) Kunne ikke vært sammen med en som ikke så på sex på samme måte som meg. Prøvd det før, det ble heller slitsomt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk litt problemer med å forklare hvorfor, men det er noe spennende over det; rå, dyrisk sex uten noen mer:) Sex er godt, uansett liksom.

Anonymkode: 7fdfa...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og innlegg som beskriver brudd på norsk lov. -Saraby,mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som beskriver  brudd på norsk lov.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
Den 4.5.2016 at 14.09, Majott skrev:

Da nyter jeg heller en sjokoladebit! Heller det enn å ha sex med en jeg egentlig ikke liker.

 

Gir det deg den samme nytelsen? Ja ja kos deg med sjokoladen så koser jeg meg heller med et mannebein ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...