Gå til innhold

Noen som ser veldig tydelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan den ligge i bilen? Jeg har mistet min tusen ganger i bilen. Den har glidd under førersetet, under passasjersetet (mens jeg satt i førersetet), både direkte under, og på siden, mot midtkonsollen. Den har også lurt seg ned i den "hylla" som er i døra på bilen.
Ei gang fant jeg den i en sko som ikke var blitt brukt på minst et år!
Fant den også i vedkurva i vinter. Flaks at jeg så den før jeg fylte på med ved. 
Ei annen gang fant jeg den inni den gamle VHS-spilleren. Sammen med en haug av kinderegg-figurer... 
Slageren er at en av ungene har stukket av med den, og lagt den et "lurt" sted. Stort sett 3 åringen som gjør det, hun har en bil hun kjører rundt på, med lasterom i sete... Har funnet den der utallige ganger. Inne i komfyren hennes også, eller i en av grytene hennes. Eller sekken hun bruker i barnehagen, også i sin egen bukselomme om den er stor nok. Men har dere ikke små barn, er vel ikke dette sannsynlige steder...

Anonymkode: bf2ce...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1-åringen sov da den forsvandt så kan ikke skylde på henne, og de to andre er for store til å gjemme noe. 

Bilen har ikke vært brukt siden søndag formiddag, men jeg har sjekket den. Men vedkurven har jeg faktisk ikke vært i ennå, skal se der nå

Anonymkode: 7e487...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inni kjøleskap, vaskemaskin, oppvaskmaskin. Høres sært ut,men mannen hadde lagt den i kjøleskapet en gang! Er man stressa eller går og tenker på noe helt annet kan man legge den fra seg de rareste steder!

Anonymkode: f9811...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjalabais

Fant den i øverste skuff. En skuff jeg har dratt helt ut og lett i minst 3 ganger før. Gubben så der flere ganger i går.

Men nå fant jeg den ihvertfall. Takk for alle forslag 😄

 

Endret av sjalabais
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjalabais

Hilsen ts som glemte å være anonym 😄 Lå altså i øverste skuff i bokhylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang det skjer - gå inn på www.icloud.com og logg inn med Apple ID. Der kan du spore telefonen, og samtidig få den til å spille av en lyd. 

Selv måtte jeg gjøre det i vinter, og bare flaks jeg fant den i en snøfonn ute - godt begravd og ute av syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sjalabais skrev:

Hilsen ts som glemte å være anonym 😄 Lå altså i øverste skuff i bokhylla

Ikke noe galt i å være anonym, for å si det først.
Men hvorfor bruker du (og så mange andre) anonym på helt 'ufarlige' innlegg?
Har ikke helt skjønt det ennå... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjalabais

Fordi mange små detaljer kan gi et ganske godt bilde av hvem du er for de som gidder å bruke tid på sånt. Liker å være anonym.

 

Ang find my iphone, han var redd han kunne ha lagt telefonen på soverommet der minstemor sover å ville ikke spille av lyd itilfelle hun våknet, hun kan være et mareritt å få til å sove igjen. Og om morgenen vår den selvfølgelig tom for strøm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...