Gå til innhold

Hvor ofte spiser du grandiosa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før spiste jeg det ganske ofte, gjerne 1 gang i uka eller annenhver uke, men nå spiser jeg svært lite kjøtt så det er noen mnd siden sist. Ser ikke for meg at jeg kommer til å spise det i det hele tatt fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være skikkelig godt med grandiosa med masse ketchup og salt når jeg er småfull og sliten. Men det skjer kanskje én gang i året.

Ellers er frossenpizza rett og slett ikke et alternativ for middag for meg, tenker ikke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser det aldri. Hvis jeg kjøper frossen pizza kjøper jeg Dr. Oetker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, NasseNøff skrev:

*Marsjerer rundt i stuen å protesterer mot dårlig pizza* 

 

Så søt du er, Nasse Nøff! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Det går nok måneder mellom hver gang. Nå husker jeg ikke sist, det er kjempelenge siden. Har bare ikke tenkt på Grandiosa som alternativ når jeg har tenkt "Hva skal jeg spise i dag?"

Jeg liker best den med kjøttdeig & løk. Veldig god :-) Vanlig original Grandiosa spiser jeg aldri. Ingen andre varianter heller. Er lei av pepperoni, så det bestiller jeg ikke på take-away pizza heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0-1 ganger i året.

Jeg liker faktisk Grandiosa og annen kjøpepizza godt, men magen kan slå seg vrang noen ganger av mye hvetemel, pluss at jeg har et litt usunt fokus på kosthold og liker derfor ikke å kjøpe mat som ikke er skikkelig sunt.

Anonymkode: c6c2e...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Lager pizza hver lørdag. :b spiser så og si aldri frossen mat.

Mat fra bunnen er best ♡

Anonymkode: f62b7...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i måneden eller mindre :)

Men har som oftest ekstra topping og krydder på og da smaker det helt ok :)
Kjøper gjerne 2-3 pakker om det er tilbud.
Men lar det ligge i fryseren til jeg har dårlig råd eller dårlig tid ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i mnd ca. 

Anonymkode: 1ad94...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Pleier heller å kjøpe ferdigbunn og fylle med det jeg selv vil ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i året kanskje? Synes den er helt grei hvis jeg skal ha noe "fort og gæli", men etter jeg begynte å telle kalorier så passer den sjelden inn i budsjettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattis
2 timer siden, Million skrev:

Det vet jeg ikke. Det går nok måneder mellom hver gang. Nå husker jeg ikke sist, det er kjempelenge siden. Har bare ikke tenkt på Grandiosa som alternativ når jeg har tenkt "Hva skal jeg spise i dag?"

Jeg liker best den med kjøttdeig & løk. Veldig god :-) Vanlig original Grandiosa spiser jeg aldri. Ingen andre varianter heller. Er lei av pepperoni, så det bestiller jeg ikke på take-away pizza heller.

Samme her, den smaker best. Jeg pleier aldri å kjøpe grandis men heller Dr Oetker med skinke og champignon hvis jeg først skal ha kjøpepizza, skjer kanskje 2-4 ganger i året. Pepperoni liker jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vel grandiosa sist for ca 10 år siden, da kjøttdeig og løk. Synes den var god.

Dersom vi har kjøpepizza, så er det rema 1000 sin. Men kjøper den kanskje 2-3 ganger i året. Laget pizzaen selv, det tar like lang tid som å lage en kjøpepizza, men smaker så inderlig mye bedre!

Anonymkode: efa3a...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte vel grandiosa sist for ca 10 år siden, da kjøttdeig og løk. Synes den var god.

Dersom vi har kjøpepizza, så er det rema 1000 sin. Men kjøper den kanskje 2-3 ganger i året. Laget pizzaen selv, det tar like lang tid som å lage en kjøpepizza, men smaker så inderlig mye bedre!

Anonymkode: efa3a...343

Lager du deigen?

Anonymkode: ba2cc...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri. Jeg likte det ikke som barn engang. Skjønner ikke hva folk liker så godt med den plastpizzaen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte spørre mannen i huset om han husket at vi noen gang hadde spist grandiosa siden vi giftet oss, og han sa at det har vi - den "hjemmelaget" og at det er ungene som har kjøpt, stekt og servert den :fnise: og at det er sikkert tre år siden når den var helt ny på markedet eller så og at den forsåvidt smakte greit nok.. Så nei, jeg kan vel ikke skryte på meg hverken at jeg aldri spiser det eller at jeg spiser det noe særlig. Og egentlig tenker jeg vel at det ikke gjorde så stort innrykk heller siden jeg ikke husket det. Men jeg husker eksen - grandiosa var det han alltid endte med om han var ansvarlig for maten - og jeg husker hvor jeg hatet det. Det og "kjøttdeig og spagetti" eller "pølse og stappe" og da posestappe - makan til søppelmat tror jeg jaggu man skal lete en stund etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg har sikkert spist Grandiosa en gang, men ellers er svaret "aldri". I den grad jeg spiser frossenpizza, finnes det flere alternativer som smaker mye bedre. Min bror pleide å si at Grandiosa ikke hadde noe som helst med pizza å gjøre, men at den var helt grei å spise :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...