Gå til innhold

Hvor ofte spiser du grandiosa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor ble det solgt 22 millioner grandiosa. Det er mye det, når man tenker på at "ingen" spiser den. Eller, jeg gjør. Et par ganger i måneden. Pepperoni. 

Hva med deg?

 

 

Anonymkode: 1876c...34e

Aldri! Liker ikke grandiose.  Liker ikke frossenpizza i det hele tatt.  Skal jeg spise pizza baker jeg selv, eller kjøper peppes deig og saus ,  og topper med det jeg liker best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ikke tellingen akkurat, men jeg kan ikke huske sist jeg spiste grandis. Spiser det hvis noen serverer det mens jeg er på besøk, men kjøper det aldri selv. Er greit å spise når man er bakfull eller på nach. Sånn passe beruset med andre ord :P Ellers må jeg ha masse krydder på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått det servert med ekstra fyll én gang, og én gang servert uten noe. Fysj! Har aldri kjøpt den selv.

Brukte å sverge til Pizza Originale, men nærbutikken min har den ikke, så om jeg skeier ut med pizza nå, blir det Big One Meat lover, som jeg topper med ekstra av alt hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være flere år siden sist tror jeg? Men nå fikk jeg plutselig lyst på! :)

Anonymkode: d5753...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tre eller fire ganger i året kanskje? Ikke ofte, men hender innimellom at jeg får plutselig får skikkelig lyst på grandiosa og vanlig cola (som jeg heller aldri drikker ellers). Må være mer for minnenes del enn for smaken, for det er jo ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i måneden.. Spiser det som regel hvis jeg har lillebroren min på besøk og vi har lyst på pizza. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Skal jeg ha pizza. lager jeg den helt selv :) 

Anonymkode: d3bbb...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-12 ganger i året, kanskje. Hvis jeg først skal ha frossenpizza vil jeg ha grandis (original eller pepperoni). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i året og et par andre ganger i året spiser jeg annen frossen pizza. Ikke akkurat kvalitets mat, men helt greit i nøden eller dagen der på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Zenobia skrev:

Har fått det servert med ekstra fyll én gang, og én gang servert uten noe. Fysj! Har aldri kjøpt den selv.

Brukte å sverge til Pizza Originale, men nærbutikken min har den ikke, så om jeg skeier ut med pizza nå, blir det Big One Meat lover, som jeg topper med ekstra av alt hjemme.

Pizza Originale lages ikke lenger, de sluttet å lage den i 2014. Savner Pizza Originale Milano :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke tro at jeg kjøper sånn ferdigpizza mer enn 7-8 ganger i året, og da ikke grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Pizza Originale lages ikke lenger, de sluttet å lage den i 2014. Savner Pizza Originale Milano :icon_frown:

:grine:  :sukk:  :trist:  :cry3: 

:sur: 

Uansett, takk for opplysningen. Likte Superiore best. Eneste ferdigpizzaen på markedet som var spiselig uten å måtte ha på ekstra selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, et par ganger i året vil jeg tro. Og så kjøper jeg annen type frossenpizza noen få ganger. Liker bedre å bruke nachos som kjapp mat når jeg er sliten etter en fest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

:grine:  :sukk:  :trist:  :cry3: 

:sur: 

Godt beskrevet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor fol velger Grandiose nå som det finnes så mange andre gode frossenpizzaer.

Anonymkode: b6b09...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i måneden. Spiser take away pizza ca. en gang i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser Grandiosa kanskje en gang eller to i året, men kjøper det aldri selv - hender jeg får det servert på fest.

Det er jo litt godt innimellom, men det har jo ingenting annet enn formen felles med "ekte" pizza... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...