Gå til innhold

Nå kan du sjekke hvor mange som har ditt etternavn i hele verden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Juami

I følge denne linken har 74 i Norge mitt etternavn. I følge SSB er det 188. Tror jeg forholder meg til SSB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 i norge og en i mexico :P

Anonymkode: 69e8c...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med mitt etternavn i følge linken, så da finnes ikke jeg ? :o (vet at vi er fire i Norge som har navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kira87

I følge linken var det over 300 som hadde mitt etternavn i Norge. I følge SSB, bare 8. Stoler på SSB, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere søker Nguyen så ser dere at det står at det er en av de i Norge. Så hvor nøyaktig er den egentlig?

Anonymkode: 65a84...546

Når jeg søkte på Nguyen fikk jeg opp at det er 2892 med det navnet i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 2900 med mitt etternavn. Flest i Indonesia. Navnet mitt kommer opprinnelig fra en gård i Hedmark. Her i Norge er vi ca 350 med navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 i Norge i følge linken, 16 ifølge ssb. 

Noen hundre i Nederland og Indonesia også. Weird. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ekstremt dårlig. Hvor er det de plukker tallene sine fra? Gjør de bare et søk på faebook?

Jeg fikk f.eks opp 80 stk her i Norge (og ikke noe i andre land). Men jeg vet at det egentlig tallet er litt over 200 i Norge og enda noen flere i USA (på tross av at det er et Norsk navn opprinnelig, siden det var noen som dro til USA når det var populært her i landet og USA farerene vel har formert seg mer enn vi i hjemlandet har)

Anonymkode: 95163...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge den siden er det 0 i hele verden som har mitt etternavn :P Jeg vet at det i alle fall er en familie til i Norge med det samme etternavnet. Ikke helt korrekt med andre ord! Jeg eksisterer jeg også:fnise:

Anonymkode: e9137...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I følge den siden er det 0 i hele verden som har mitt etternavn :P Jeg vet at det i alle fall er en familie til i Norge med det samme etternavnet. Ikke helt korrekt med andre ord! Jeg eksisterer jeg også:fnise:

Anonymkode: e9137...116

Jeg eksisterer i utlandet, men ikke i Norge. Synes vi må lage en gruppe for oss selv. :P 

"Hvordan håndtere livet når du egentlig ikke finnes?" En støttegruppe for ikke-eksisterenede mennesker. 

Anonymkode: 3bf18...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presumed extinct! 

Det er jeg nesten sikker på at ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 til sammen. Med 28 i Norge. Noe som er litt rart, siden bestefar flyttet til Norge med dette etternavnet, som hans far "fant på", han het egentlig noe annet til etternavn. Så det skal egentlig være mange ferre i Norge som har det, og etternavnet skal visst være fredet. Men søker jeg på navnet på 1881 så dukker det opp fler enn de som er i min familie, men hvor navnet har en annen skrivemåte.

Anonymkode: e42e1...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil. Ifølge nettsiden, har ingen mitt etternavn i Norge. Vi er iallfall 5 stk i min familie :)

Anonymkode: f6845...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Det var ikke mye å skryte av, gitt. Nesten 30.000. Så jeg får nok prøve å utmerke meg på noe annet her i verden. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

104, 74 av dem i Norge. Men det stemmer ikke, det er bare rundt 30 i Norge med samme etternavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nær 10.000 med mitt etternavn i Norge, men også nær 3000 i Mosambique av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen treff.... Er du sikker på at den er korrekt!? :o Isåfall finnes jeg ikke...? :(

Anonymkode: 093bf...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 600 med det navnet på verdensbasis. Stod at det var 1 i Norge som het det, men vet at det er 6. For øvrig den eneste familien med det navnet her til lands :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...