Gå til innhold

Hvordan i ... få seg en ONS?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør om nach. Det er jo kode for sex.

Anonymkode: e4b1d...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Silfen skrev:

Siste ons jeg hadde sa at han aldri tok med seg jenter hjem som bare var for sex, for da ville han bare gjøre seg ferdig å gå. så kanskje de er av samme oppfatning?

For et feilgrep:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nøste~ skrev:

For et feilgrep:nigo:

Haha, maybe, han er iallfall ikke konsekvent, for han tok meg med hjem. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli passelig beruset, smil og flørt, og gå for den som flørter mest tilbake. Så ordner det seg alltids :D

ps. dra med han hjem! Du vil ikke trekke med deg en patetisk fyr som blir betatt og vet hvor du bor... En gang fikk jeg med en som nektet å dra. Jeg måtte seriøst kaste han ut, og da sto han der og så så sønderknust på meg da jeg lukket døra. Usj! Gikk og fryktet at han skulle plutselig dukke opp på besøk i flere måneder etterpå :P

Anonymkode: d4c06...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor løs er du? 

Anonymkode: 9621c...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruKG
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å legge igjen hijaben når du drar ut på byen? Vis mer pupper og lår!

Anonymkode: 6952a...42e

Det er noe i dette. Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne menn som vil ha sex når jeg klær meg litt utfordrende. Forsøk å få i gang ei samtale med de du interesserer deg for. Jeg har hatt mye sex med menn hvor samtalen bare startet med et uskyldig "Hei" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teknikk er å gi forførende blikk til den personen jeg ser på som kveldens bytte og se om den følger opp. Om ikke finner jeg nytt bytte. 

Gi forførende blikk, tørr å gi litt av deg og vis deg litt frem. Jeg danser gjerne litt forførende (har hørt at jeg har skikkelig hofteaction når jeg danser. Ikke vet jeg) mens jeg gir blikk som ikke er til å ta feil av. Nei, betyr ikke at du skal bite deg i fingeren og slikke deg på leppene. Vær litt elegant i fremtoningen og kanskje litt kostbar. Menn liker jo å jakte, gjør de ikke? 

Ellers er det lett å dette i kategorien "byvenn / hyggelig å prate med". For å unngå dette vær som sagt klar på hva du vil, men samtidig la han ta føringen. Delta i samtalen, og gjerne kom med småfrekke kommentarer og ert litt. Du må også tørre å ta litt på personen for å invitere til kroppslig kontakt. Start med å ta på skulderen/armen når du ler av en spøk, og ta det fra der. 

Er egentlig litt vanskelig å si hva som er fasit, men er vel litt dette jeg gjør. Og jeg får med meg både det ene og andre kjønn hjem uten at jeg er frøken superbabe eller kler meg vulgært (i min definisjon vil det si miniskjørt og stor utringning). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alle som ikke er 100% etniske nordmenn bruker hijab? Dummeste jeg har lest. Jeg er halvt norsk og halvt brasiliansk.

TS

Anonymkode: 4abee...de2

Hmmm. Har du brazass? Brasilianere er kjent for den. Synes det rart ingen menn prøver å sjekke opp ts..

Anonymkode: 6952a...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er halvt norsk og halvt brasiliansk.

TS

Anonymkode: 4abee...de2

:P

Sitat

 

Jeg måtte seriøst kaste han ut, og da sto han der og så så sønderknust på meg da jeg lukket døra. Usj! Gikk og fryktet at han skulle plutselig dukke opp på besøk i flere måneder etterpå

Anonymkode: d4c06...b56

 

:fnise:

Endret av Fox Mulder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, FruKG skrev:

Det er noe i dette. Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne menn som vil ha sex når jeg klær meg litt utfordrende. Forsøk å få i gang ei samtale med de du interesserer deg for. Jeg har hatt mye sex med menn hvor samtalen bare startet med et uskyldig "Hei" :) 

Som nevnt så er det ikke slik at alle kvinner i verden som ikke er norske bruker hijab :) jeg kler meg som en normal norsk jente på byen. Kler meg ikke som en russisk prostituert, men det gjør vel de færreste. 

Takk for alle svar. Jeg tror Tinder er løsningen for meg, lastet ned tidligere idag og har fått en del matcher, men ikke så mange som skriver først? :P burde kanskje gi det litt tid 

TS 

Anonymkode: 4abee...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som nevnt så er det ikke slik at alle kvinner i verden som ikke er norske bruker hijab :) jeg kler meg som en normal norsk jente på byen. Kler meg ikke som en russisk prostituert, men det gjør vel de færreste. 

Takk for alle svar. Jeg tror Tinder er løsningen for meg, lastet ned tidligere idag og har fått en del matcher, men ikke så mange som skriver først? :P burde kanskje gi det litt tid 

TS 

Anonymkode: 4abee...de2

Vel i følge noen her så kler jeg meg som en østeuropeisk prostituert, men det var ikke det jeg mente at du skulle gjøre. 

Håper du finner deg en god sexpartner på Tinder da :)  Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Snakk til menn som er tydelig berusede, de takker ja til all fitte 

 

Anonymkode: b3b74...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til når du får deg napp, aldri dra hjem til deg, alltid hjem til han. Den leksa lærte jeg når onsen ikke dro før klokken FEM på ettermiddagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.5.2016 at 9.18, AnonymBruker skrev:

Høres sikkert ut som verdens dummeste spørsmål, for de fleste tenker vel at siden jeg er jente så er det egentlig bare å troppe opp på byen og kanskje drikke litt, så er det i boks? Vel, nei! 

Jeg skjønner ikke "koden" for å ende opp med å få seg et ligg.

Arg. Hvordan går dere andre frem for å få napp på byen? Gjerne litt detaljert for jeg har forsøkt å smile, øyekontakt osv, men ender bare opp med å tiltrekke meg mannfolk som er for unge :s 

 

Anonymkode: 4abee...de2

Altså vet du hvordan du gjør det, men du sender bare signaler til de du ikke vil ha? Altså de som er for unge? 

Anonymkode: d2d9c...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Seinfeldt? Der er trikset å møte en fyr på byen, så slår dere følge hjem, når dere kommer til døra di og dere skal si hadet, spør du om han vil bli med inn på en "kaffe"....

 

Et triks er øyekontakt, se på fyren og smil, snu deg noen sek og tilbake, hold blikket, løft opp glasset... kanskje kommer han bort og vil spandere på deg?

ellers så hjelper det alltid å kle seg sexy, lårkort og dyp utringning...

Det er lettere for menn å ta kontakt med damer i barn, så still deg der, stå litt sånn sexy med rumpa ut... det elsker menn...

før du vet ordet av det, kommer det mannfolk som vil spandere drinker på deg (dvs de vil ha et ligg med deg når du blir drita nok hahaha)...

og de elsker at dama tar initiativet da....

 

Du trenger jo ikke si direkte at du vil ligge med han... men inviter han hjem på et glass... så dere kan prate litt mer privat....

de fleste menn skjønner jo hva som ligger i tonen og håper det ender med at han får deg til sengs :D

 

Men du - husk gummi da ;-)

Anonymkode: a54a6...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooops "damer i barn" :D mente Damer i baren, altså at du står ved bardisken/sitter på en sexy måte med beina i kryss på en barkrakk. 
Og det er lettere for menn å ta kontakt om du er der alene... De er ofte redd for å trenge seg på om det ser ut som du er opptatt med venninner.

Anonymkode: a54a6...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.5.2016 at 12.54, Silfen skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett Seinfeldt? Der er trikset å møte en fyr på byen, så slår dere følge hjem, når dere kommer til døra di og dere skal si hadet, spør du om han vil bli med inn på en "kaffe"....

Anonymkode: a54a6...98c

Får håpe en ikke sier som George da, keeps me up :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med verden. En kvinne som ikke får pult? Altså, det er jo ikke vanskelig. Dere får kastet sextilbud etter dere hele tiden. Det er bare å slumme litt og pule en mindre attraktiv mann om du er desp.

Men vil du ha de kjekkeste i baren, så må du selv gjøre en innsats. De er det konkurranse om. 

Anonymkode: a54c0...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...