Gå til innhold

Hvem betaler brudepikekjoler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som overrasker meg mest er at ønsket om å ha et stort og flott bryllup ikke harmonerer med viljen til å betale.. 

I Norge har jeg inntrykket av at brudeparet (bruden) er mest opptatt av hva som ser bra ut, bruker mye tid på tema, farger, dill og dall osv, som er prikken over i'en, hvis fundamentet er godt, men det spares på bevertning osv, som er det det bør fokuseres på..  Jeg setter mye mer pris på godt vertskap og god mat/drikke, enn at brudens venninner matcher serviettene og brudebuketten hvis jeg måtte velge, og ofte virker det som at det spares på bevertningen for å bryllupet til å virke gjennomført estetisk, og det er jo billig å kjøpe ræl på ebay og dyrt med mat, men jeg forstår fortsatt ikke :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har inke sagt et ord om at vi ikke ønsker å betale. Jeg var nevnt og spurt hva som er vanlig. Ingen krav det er lang tid til bryllupet! Har ikke nevnt et ord til noen. 

Meninger om å ha det slik eller ikke er det så klart flere av. To av mine yngre søsken kommer til å være  brudepike og svenn. Jeg vil helst ha med jentene og eventuelt guttene på prøving. Tanken er vanlig smoking på gutta eller mørk dress. Men har et ønske om sølvgrå kjoler til pikene, gjerne med noe glitter og pynt. Ikke styggere kjoler i det hele tatt.

Anonymkode: cdfc8...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...