Gå til innhold

God fuktighetskrem?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med ekstremt tørr hud, da spesielt på overarmer, ben og korsrygg. Har prøvd mange forskjellige fuktighetskremer, men det klør og svir like mye som før. Nå har jeg også prøvd å kutte ut parfyme i alle produkter, men det er bare en bitteliten forskjell.

Tips til en krem som kan redde min hud?

Anonymkode: f2f8f...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg fungerer nesten kun produktene fra Lush. Denne hjalp meg med ekstrem tørr hud og eksem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenol! 

Anonymkode: b0e25...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om en olje som kalles barbary fig seed oil eller prickly pear seed oil. Den er utrolig god og gir god fukt, man kan bruke den alene eller under den vanlige kremen for å få litt ekstra boost til huden. Jeg har kombinasjonshud med noen veldig tørre partier så denne oljen har hjulpet meg mye. Den bør være av god kvalitet og kaldpresset/extra virgin. 

Anonymkode: f3c22...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emergin C coconut-argain body oil er helt super. Det er en dry-oil til kroppen. Jeg har konstant tørr, støvete hud med kløende nupper på armer, ben, mage og rygg. Etter at jeg kjøpte denne, merket jeg stor bedring etter ca 1 uke, og nå er huden min helt fantastisk myk. Veldig dyr, men også veldig drøy, trenger bare 1 spray pr arm, ben m.m så min har vart kjempe lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dècleor sine produkter er helt super for tørr hud! Spesielt hydra floral!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye til dr greve er overraskende god

Anonymkode: 303d0...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...