Gå til innhold

Hvilke butikker i sentrum anbefaler DU?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Er ny i Oslo og trenger tips til interessante, trendy, småurban og classy klesbutikker i Oslo. Ikke bare sånn som HM, men heller ikke superdyre eklsusive butikker. Klær for 20-35 åringer. Hvordan shoppe-løype pleier du å gå når du er ute å shopper? :D
 

Anonymkode: fca09...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg anbefaler Bogstadveien. mange som bare går i Karl Johan når de besøker Oslo og tror at det er shoppinggata, men nei.. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en titt på Eger. Ellers så er jeg glad i Massimo Dutti, Gant, Høyer ++ 

Anonymkode: d11b2...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er greit å gå på senter, vil jeg anbefale Strømmen eller Sandvika. Der finner du flere andre butikker i tillegg til de vanlige kjedebutikkene. Ca 20min togtur fra Oslo :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ta en titt på Eger. Ellers så er jeg glad i Massimo Dutti, Gant, Høyer ++ 

Anonymkode: d11b2...f82

Jeg lurer egentlig på det samme som TS, og jeg synes disse butikkene er så kjedelige. Hvor får man tak i interessante klær, egentlig?! 

Anonymkode: 69c35...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du stikker innom Gunerius,har de en butikk som heter Dollarosa. Fine klær med god kvalitet. Ellers som andre sier Egersund feks eller Steen&Strøm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Om du stikker innom Gunerius,har de en butikk som heter Dollarosa. Fine klær med god kvalitet. Ellers som andre sier Egersund feks eller Steen&Strøm.

Tar bare en svipptur innom Egersund og sør-vestlandet ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, rundtfingern skrev:

Tar bare en svipptur innom Egersund og sør-vestlandet ;) 

Hehe skulle være Eger☺ autocorrect ass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Hehe skulle være Eger☺ autocorrect ass

Skjønte det, var bare litt morsomt siden jeg kjenner til byen ;) Hey! vi har forresten samme navn! :P 

Endret av rundtfingern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer egentlig på det samme som TS, og jeg synes disse butikkene er så kjedelige. Hvor får man tak i interessante klær, egentlig?! 

Anonymkode: 69c35...343

Kva er eit interessant klesplagg, eigentleg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg jo ikke hvilken prisklasse du ligger på eller tenker på som kjempedyrt, men noen av mine favoritter i alle fall:

  • COS (i hegdehaugsveien, og aker brygge) Høyere kvalitet enn standard kjedebutikkene, og til en ok pris.
  • Ganni (i Hegdehaugsveien) Litt dyrere, men akk så mye fint.
  • Babel (i Markveien) Det nye de har er dyrt (merker som marant, whyred, ganni osv), men lengre inn i butikken har de en bruktavdeling der de selger brukte "merke"klær, så man kan finne mange fine ting der til en ikke alt for dyr penge.
  • Frøken Dianas Salonger (i Markveien). Selger nye og vintage kjoler i 40-80-tallstil (kanskje hovedsaklig 50-60-tallstil). Ligger som regel på rundt 400-500 for en kjole.
  • Grünerløkka har generelt mange bra vintagebutikker hvis du vil handle brukt.  
  • Qomo (Torggata). Litt på den dyrere siden, men ikke alt for dyrt heller. Kul butikk med en fin blanding av klær og interiør-stæsj.
  • Hvis du liker litt "urban"-stilen, er kanskje Utro (Grensen) noe for deg? Litt ala Carlings, kanskje.
  • By Timo-butikkene (paleet, byporten) er alltid som en oase å komme inn i, men de er jo litt på den dyrere siden

Ellers er jeg stort sett innom Eger, noen av butikkene på Paleet, Steen og Strøm, Byporten, og noen av butikkene nedover langs bogstadveien, men alle disse er som regel relativt på den dyre siden. 

Anonymkode: ec063...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått gode forslag.

Skovveien på Frogner har også noen butikker med fine klær(ikke billig). 

Anonymkode: bb35a...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.5.2016 at 1.57, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer egentlig på det samme som TS, og jeg synes disse butikkene er så kjedelige. Hvor får man tak i interessante klær, egentlig?! 

Anonymkode: 69c35...343

Hva med butikkene på Grunerløkka?

Endret av Purple Basil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • YME på Paleet
  • Louis Vuitton i Akersgata

Anonymkode: 37d08...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt over, de har en del bra på Byporten, faktisk. Evnt. Zara, Mango, COS

Anonymkode: 471be...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...