Gå til innhold

Målt nakkefold, neseben og lårbein idag. Tidlig UL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nakkefold var på 1,2 mm. Det må være bra vel? Legen sa det var normalt, men er det veldig normalt eller er det såvidt innenfor? Lårbein var fint, hjernen var fin uten noe væskeansamling eller hva det nå var. Med tanke på trisomier er alt bra utgangspunkt sa legen. Tok også blodprøve, duotest. Så blir spennende å se tallene. Med tanke på Ul er det vel bra resultat så langt? Altså lege sa jo at det var bra, men han var mann av få ord!

Anonymkode: 63f4a...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker at du er samme bruker som har postet typ 10 slike tråder i det siste! Om det er deg, så anbefaler jeg deg å søke hjelp! Du fremstår fullstendig paranoid og desperat!

Anonymkode: 278dd...4e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at du er samme bruker som har postet typ 10 slike tråder i det siste! Om det er deg, så anbefaler jeg deg å søke hjelp! Du fremstår fullstendig paranoid og desperat!

Anonymkode: 278dd...4e5

Hun der ja. Hehe. Nei du blander meg med en annen! :ohmy:

Anonymkode: 63f4a...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nakkefold over 2.5 mm er et avvik. Alt mindre er bra.

 

Set di lit på at legen veit kva han snakkar om

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så fint ut!! Jeg skal i morgen, må si jeg har tenkt en del på det...gruer meg litt! 

Anonymkode: 74548...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at alt så fint ut!! Jeg skal i morgen, må si jeg har tenkt en del på det...gruer meg litt! 

Anonymkode: 74548...387

Masse lykke til! Dette går fint! For meg var det viktigste at hjertet slo! Og det gjorde det! Og babyen bevegde seg og danset i magen. Hihi

Anonymkode: 63f4a...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2. mai 2016 at 17.23, AnonymBruker skrev:

Masse lykke til! Dette går fint! For meg var det viktigste at hjertet slo! Og det gjorde det! Og babyen bevegde seg og danset i magen. Hihi

Anonymkode: 63f4a...4aa

Takk, gikk fint idag. 

Nakkefold var 2,1, så mye større enn din, men hun sa det var helt normalt. Har googlet meg frem til at de ser på 2,5 og over som unormalt. Jeg måtte spørre om neseben, da sa hun det var fint. Hjerte så bra ut, alle fire kammer fungerer som de skal.  Lårbein ble ikke kommentert, heller ikke hjerne!! Men hun sa flere ganger at alt så veldig bra ut, så håper hun så på lårben og hjerne...

Anonymkode: 74548...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...