Gå til innhold

Han avlyste daten - fant ikke nok info om meg på google????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat fått tidenes rareste melding av en jeg har snakket med i en ukes tid på sukker! Han hadde tydeligvis googlet meg, ikke funnet noe om meg og mente da jeg ikke eksisterer for alle kvinner har publisert noe på nettet innen de er 23 gamle! Jeg er mildt sagt sjokkert, samtidig glad jeg slipper å kaste bort tid på en paranoid idiot!! Opplevd noe lignende? Føler jeg må få ting ut på google nå om det er så uvanlig??

 

k23

Anonymkode: cdd1b...9ee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med så mange fake profiler ute og går så skjønner jeg han er skeptisk. 

Anonymkode: fd94b...f42

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på engelsk har de et godt utrykk: "I think you dodged a bullet there"

Anonymkode: 8b358...d16

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du skal være ganske fornøyd med at at han avlyste den daten... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var da i overkant merkelig oppførsel fra denne fyren. Ikke noe å bry seg om, du slapp billig unna. Varselsignalet lyser lang vei her. :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt på en sånn jeg og. La han til på Facebook, fikk mld etter et par minutter om at profilen min måtte være falsk siden jeg omtrent ikke hadde bilder han kunne se og kun 2 ting på veggen.

Prøvde å forklare at jeg sletter ting etterhvert. Men det gikk da altså ikke an, ingen hadde så lite på profilen uten at den var falsk. Så ble jeg blokkert. :tongue:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good riddence! Finner ikke noe om man googler meg heller, og det er med fult overlegg fra min side. Dog synes jeg ikke det er noe å bli skeptisk over, men det er kanskje fordi jeg gjemmer meg selv på nett :fnise: Har ikke noe å skjule men jeg liker ikke at folk skal kunne slå meg opp på google som om jeg er en wikiperia nettside:P 

Anonymkode: 81115...899

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge i han at du har en stilling som krever massiv integritet/har en diger formue, derfor kan du ikke tillate deg å være like idiot som han og ha opplysninger liggende på nettet?

Anonymkode: e20a1...750

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vrimler av fake profiler, phishing og svindel og det som verre er. Men det finnes da bedre måter å finne ut om profilene er fake eller ei enn å google de. Stille spørsmål, for eksempel, og se om man får svar, eller å se om bildene "hun" sender er av samme jenta.

Underlig skrue.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, draug 75 skrev:

Det vrimler av fake profiler, phishing og svindel og det som verre er. Men det finnes da bedre måter å finne ut om profilene er fake eller ei enn å google de. Stille spørsmål, for eksempel, og se om man får svar, eller å se om bildene "hun" sender er av samme jenta.

Underlig skrue.

Hvorfor ta seg bryet? Plenty med fisk i havet. Tror du ikke svindlere også svarer?

 

For å si det slik så gidder jeg ikke akkurat å bruke så mye tid på å undersøke kongen i afrika som jeg har arvet milliarder av kroner fra.

Anonymkode: 1837c...380

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet alle treff om meg på google, tok kontakt med forskjellige sider som hadde info og viste til personvernet.
Det betyr vel at jeg ikke eksisterer det da *poff * :ph34r:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, etter at jeg har begynt å se på programmet catfish, så tenker jeg mer over handlingene med gutter over nettet. Verdt å se på, så forstår du kanskje hans syn på saken 

Anonymkode: 7e157...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si at jeg selv googler menn for å se om de eksisterer, og finnes det ikke et eneste spor på nettet så blir jeg ytterst skeptisk.

Man finner flere ting om meg på nettet og jeg bryr meg svært lite om andre skulle lese det.

Anonymkode: 2a004...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh.. må bare spørre, høres sikkert helt idiot ut, så får ta det anonymt 😅men... here goes notting... 😜

Hvordan Google dere egentlig folk?.. er det et hemmelig triks eller noe sånt? For jeg må si helt ærlig at når jeg skriver inn mitt navn, så kommer det jo bare en hel haug med ting som ikke har noe som helst med meg å gjøre.. det samme gjelder jo andre jeg har googlet... så hvordan kan man med begrunnelse i et slikt søk komme til den konklusjonen at noen ikke eksisterer?.. :klo:

#fødtifeiltårhundre

Anonymkode: e6f2d...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez... er det ikke bare å møte opp og se om daten kommer da?

Anonymkode: 86681...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat fått tidenes rareste melding av en jeg har snakket med i en ukes tid på sukker! Han hadde tydeligvis googlet meg, ikke funnet noe om meg og mente da jeg ikke eksisterer for alle kvinner har publisert noe på nettet innen de er 23 gamle! Jeg er mildt sagt sjokkert, samtidig glad jeg slipper å kaste bort tid på en paranoid idiot!! Opplevd noe lignende? Føler jeg må få ting ut på google nå om det er så uvanlig??

 

k23

Anonymkode: cdd1b...9ee

For en tulling det der var ts,du klarer det bedre uten.

Var borti noe lignende en gang.En mann jeg møtte på en datingside ville legge meg til som venn på fbook siden vi måtte betale for å ha kontakt på datingsiden.Jeg bruker sjelden facebook og han var overrasket da han ble venn med meg.Skrev at her var det ikke mye å se.Jeg har nesten ingen bilder,kun noen profilbilder og ca.100 venner.Ga han beskjed på forhånd at jeg ikke var noe aktiv på fbook.Han sa han ble skeptisk til profilen,og det at jeg var så pen.Det endte med at jeg skulle bevise identiteten min ved å ta selfies der jeg holdt opp lapper med bokstaver på som han hadde valgt.Dette sa jeg ja til,men så slengte han på "Du må bare sende noen trusebilder også",og da kutta jeg kontakten.

 

Anonymkode: e43ba...de2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en tulling det der var ts,du klarer det bedre uten.

Var borti noe lignende en gang.En mann jeg møtte på en datingside ville legge meg til som venn på fbook siden vi måtte betale for å ha kontakt på datingsiden.Jeg bruker sjelden facebook og han var overrasket da han ble venn med meg.Skrev at her var det ikke mye å se.Jeg har nesten ingen bilder,kun noen profilbilder og ca.100 venner.Ga han beskjed på forhånd at jeg ikke var noe aktiv på fbook.Han sa han ble skeptisk til profilen,og det at jeg var så pen.Det endte med at jeg skulle bevise identiteten min ved å ta selfies der jeg holdt opp lapper med bokstaver på som han hadde valgt.Dette sa jeg ja til,men så slengte han på "Du må bare sende noen trusebilder også",og da kutta jeg kontakten.

 

Anonymkode: e43ba...de2

Hahahaha 😂😂😂 "bare sleng på noen trusebilder også" 😂😂😂 hva noen får seg til å si altså! Ler meg ihjel 😂 

Synes det blir litt for merkelig når man må bevise identiteten sin jeg da, men det er vel bare meg 😜forstår folk må være påpasselig, men helt alvorlig, du merker vel om du snakker med en ekte person eller ikke. og dersom man skal møtes, så kan det vel umulig være noe problem! Da merker  man vel fort om personen dukker opp eller ikke 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Siri84 skrev:

Hahahaha 😂😂😂 "bare sleng på noen trusebilder også" 😂😂😂 hva noen får seg til å si altså! Ler meg ihjel 😂 

Synes det blir litt for merkelig når man må bevise identiteten sin jeg da, men det er vel bare meg 😜forstår folk må være påpasselig, men helt alvorlig, du merker vel om du snakker med en ekte person eller ikke. og dersom man skal møtes, så kan det vel umulig være noe problem! Da merker  man vel fort om personen dukker opp eller ikke 😉

Synes jeg og. Bare arranger å møtes offentlig så trenger man ikke å tenke mer på det.

Anonymkode: 809ae...c96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat fått tidenes rareste melding av en jeg har snakket med i en ukes tid på sukker! Han hadde tydeligvis googlet meg, ikke funnet noe om meg og mente da jeg ikke eksisterer for alle kvinner har publisert noe på nettet innen de er 23 gamle! Jeg er mildt sagt sjokkert, samtidig glad jeg slipper å kaste bort tid på en paranoid idiot!! Opplevd noe lignende? Føler jeg må få ting ut på google nå om det er så uvanlig??

 

k23

Anonymkode: cdd1b...9ee

Haha huff. Er så mye rare mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...