Gå til innhold

Hvordan skrive timeliste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal man skrive hva man jobbet med innenfor de forskjellige tidsrommene, eller skal man bare skrive hvor mange timer man jobbet hver dag. Hvordan skriver man opp pausen? Kjempeflott om noen har et eksempel, eller kan illustrere i et inlegg.

Anonymkode: c17a1...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt ann på hva arbeidsplassen din krever. I min timeliste skriver jeg klokkeslettet jeg kom og når jeg sluttet og så regner dokumentet ut resten. Andre skriver timer på ulike prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man skrive hva man jobbet med innenfor de forskjellige tidsrommene, eller skal man bare skrive hvor mange timer man jobbet hver dag. Hvordan skriver man opp pausen? Kjempeflott om noen har et eksempel, eller kan illustrere i et inlegg.

Anonymkode: c17a1...e90

Har du snakket med arbeidsgiver om hvordan det gjøres? :-) 

Anonymkode: 49ac1...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man skrive hva man jobbet med innenfor de forskjellige tidsrommene, eller skal man bare skrive hvor mange timer man jobbet hver dag. Hvordan skriver man opp pausen? Kjempeflott om noen har et eksempel, eller kan illustrere i et inlegg.

Anonymkode: c17a1...e90

Det varierer. Jeg skriver antall timer, mannen min skriver utfylldene når han gjorde hva. I den forrige jobben min skrev jeg når jeg kom og når jeg gikk.

Anonymkode: d1d44...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra arbeidssted til arbeidssted. Du må høre der du jobber. De fleste firmaer bruker et timerefistreringssystem, hvor du ser hva du skal fylle inn. I noen jobber fyller man opp timer på prosjektkoder/oppdragskoder, i andre fører man bare timer totalt tilstede, osv osv. Noen må timeføre lunsjen, andre ikke. Det er med andre ord umulig å svare på, for det er ikke noe som heter en standard timeliste. 

Anonymkode: fa682...2a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...