Gå til innhold

Uforståelig mann, eller tolker jeg helt feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at han er for feig til å kutte all kontakt med deg...

Anonymkode: b4d2d...7ca

Men hvorfor skal han være for feig til det? Holde meg på gress i tilfelle mener du?

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg ikke som potensiell kjæreste, men vil ikke være uhøflig og slem mot deg ved å aldri svare deg. Så han sender av og til pliktmeldinger slik at du ikke skal bli såret. Han skjønner ikke at han drar ut lidelsen for deg og at dette gjør deg forvirret.

Anonymkode: 88393...02b

Noe jeg har forklart han, og bedt han om å kutte kontakten med meg om så er tilfelle. At jeg overlever det. Men nei, han gjør jo ikke det jeg ber om. Såpass har jeg skjønt.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er rett og slett ikke interessert i dag. 

Og det er kanskje ikke så rart, i og med at du tror du "elsker" han når dere ikke en gang har møttes. 

At han "ikke har tid" til å treffe deg er ikke noe han behøver å gi deg medbestemmelsesrett på. Døgnet har 24 timer. Vi har alle tid til å treffe de vi ønsker, men vi velger selv hvem vi ønsker å bruke tiden vår på. Denne mannen ønsker ikke å bruke tiden sin på å treffe deg. Kom deg videre, her er det ikke noe å hente. 

Anonymkode: 7851b...990

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal han være for feig til det? Holde meg på gress i tilfelle mener du?

Anonymkode: a7bdf...a9f

Vet ikke, kanskje han ikke vil såre deg.. Selv om det er det han driver med nå.. Tror ikke han holder deg på gress, da hadde han vært mer flørtende. For din egen del, slutt å tolk alt han gjør eller ikke gjør. Kom deg heller videre. Slett han fra mobilen, face, snap etc.

Anonymkode: b4d2d...7ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres virkelig ikke ut som han er interessert . Bare fortell han at du har gått lei, og ikke vil fortsette kontakt. Da er du i hvertfall mer redelig og åpen enn det han har vært mot deg. 

Anonymkode: 2329e...485

Jeg vurderer å skrive det ja, men frykter det vil få meg til å se ut som en dramaqueen.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg har forklart han, og bedt han om å kutte kontakten med meg om så er tilfelle. At jeg overlever det. Men nei, han gjør jo ikke det jeg ber om. Såpass har jeg skjønt.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Nei han gjør ikke det, og hvorfor kommer du sannsynligvis aldri til å få svar på. Hvis han ikke har svart deg i løpet av de siste 2 årene, kommer han nok aldri til å svare deg. Det er opp til deg hva du velger å gjøre videre. Ansvaret for å kutte kontakt ligger nå på deg, ikke på han. 

Anonymkode: 2329e...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare slutt å prate med han. Det er et par stykker jeg aldri har møtt som har kontaktet meg på sosiale medier. Det er jo så klart smigrende med komplimenter og oppmerksomhet, men det er noe stakkarslig over disse som liksom aldri gir seg. Jeg har takket høflig nei til alle sammen, men likevel fortsetter det med meldinger og mas. Det hele er så patetisk atte hjelp. 

Anonymkode: 7c08e...b08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er rett og slett ikke interessert i dag. 

Og det er kanskje ikke så rart, i og med at du tror du "elsker" han når dere ikke en gang har møttes. 

At han "ikke har tid" til å treffe deg er ikke noe han behøver å gi deg medbestemmelsesrett på. Døgnet har 24 timer. Vi har alle tid til å treffe de vi ønsker, men vi velger selv hvem vi ønsker å bruke tiden vår på. Denne mannen ønsker ikke å bruke tiden sin på å treffe deg. Kom deg videre, her er det ikke noe å hente. 

Anonymkode: 7851b...990

Tror? Vet. Kjærlighet ved første blikk heter det. Men det er ikke noe å diskutere rundt. 

Det var dengang, jeg har ikke spurt om å treffes siden. Og fortsatt kommer det meldinger. Men ja jeg har igrunn bestemt meg for å kutte ut nå.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal han være for feig til det? Holde meg på gress i tilfelle mener du?

Anonymkode: a7bdf...a9f

Noen mennesker er unnvikende og utydelige i kommunikasjonen, dessverre. De jatter bare med for å slippe å ta en konflikt. Vær glad dere ikke er i et forhold, da ville det blitt enda mer tydelig. Men når det har gått to år og dere ikke engang har treffes, så er nok det beste å bare gå videre, selv om det er vanskelig. Det finnes andre fisker i havet.

Anonymkode: 884c3...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen mennesker er unnvikende og utydelige i kommunikasjonen, dessverre. De jatter bare med for å slippe å ta en konflikt. Vær glad dere ikke er i et forhold, da ville det blitt enda mer tydelig. Men når det har gått to år og dere ikke engang har treffes, så er nok det beste å bare gå videre, selv om det er vanskelig. Det finnes andre fisker i havet.

Anonymkode: 884c3...8a4

Enig.

Anonymkode: 5888d...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle fine svar.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På nettet.

To år

Da jeg var frustrert sendte jeg 10 mld den dagen. Så en nå og da der jeg fortalte hva jeg holdt på med og at jeg håpte han kunne ta seg tid til å svare på to spm. 

Fordi han har holdt på med silent treatment i perioder. Ikke engang vennene mine holder på med slikt, og andre menn har faktisk klart å svare skikkelig for seg.

Om kafetreffet feks. Det handlet aldri om at han ikke ville det, men konluderte med at det ikke var vits i fordi han mente han ikke hadde tid til å bli kjent. Ikke et ord om at jeg kanskje faktisk har mulighet til å svippe innom på kort varsel osv. Jeg har en veldig fleksibel jobb og er fri til å gjøre hva jeg vil på fritiden. Jeg har med andre ord fleksibilitet til å steppe inn i hans tidslommer. Jeg syns det er urettferdig å ikke engang få en sjanse når kontakten var som den var i begynnelsen. Gjensidig. Og det vet jeg sikkert. 

Det er bare all grøten hans etterpå som forvirrer meg. Akkurat som om han liker meg men, hysj hysj, jeg skal helst ikke vite det. 

Jeg har ihvertfall bestemt meg for å trekke meg unna nå. Måtte bare få satt ord på dette og få synspunkter på det for første gang. En slags avslutning?

 

Anonymkode: a7bdf...a9f

Tror nok du gjør lurt i å bare fortsette livet dit uten denne mannen ja... 
Det virker ikke som om han er interessert. 
Jeg vil tolke det som at han har forsøkt å si fra på en pen måte at han ikke ønsker å treffe deg eller ta dette ''forholdet'' videre (bla. ved å si han ikke har tid til å møte deg for en kaffe) og når du da ikke tar det hintet så velger han heller å ignorere deg i håp om at du skal forstå.. 

Bedre lykke med neste mann! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror? Vet. Kjærlighet ved første blikk heter det. Men det er ikke noe å diskutere rundt. 

Det var dengang, jeg har ikke spurt om å treffes siden. Og fortsatt kommer det meldinger. Men ja jeg har igrunn bestemt meg for å kutte ut nå.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Det er jo ikke kjærlighet ved første blikk om du aldri har møtt blikket hans da🙊

Anonymkode: aa8b8...42f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Beccy87 skrev:

Tror nok du gjør lurt i å bare fortsette livet dit uten denne mannen ja... 
Det virker ikke som om han er interessert. 
Jeg vil tolke det som at han har forsøkt å si fra på en pen måte at han ikke ønsker å treffe deg eller ta dette ''forholdet'' videre (bla. ved å si han ikke har tid til å møte deg for en kaffe) og når du da ikke tar det hintet så velger han heller å ignorere deg i håp om at du skal forstå.. 

Bedre lykke med neste mann! :) 

Det er slettes ikke umulig at han tenker slik. I min verden er det klart og tydelig språk som gjelder, og slik oppførsel er bare veldig utmattende. Han er jo en skjønn fyr, og det er vel derfor jeg har holdt ut altfor lenge tror jeg. Tror jeg tar en pause fra menn først. Takk :)

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke kjærlighet ved første blikk om du aldri har møtt blikket hans da🙊

Anonymkode: aa8b8...42f

Du har hørt om skype?

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en melding, og der henvises jeg igjen til tidsproblemet. Jeg får med andre ord ingen klare svar, bare innpakket avvisning om tid. Og ordensregler å innfinne meg etter..... 

Nei. Takk for meg da. Hvorfor skal det være så vanskelig å svare helt ærlig om ting? Føler meg som en irettesatt liten drittunge. (For dere som snakket om sletting og blokkering, jeg gjør det nå. For nå har jeg lært.)

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding, og der henvises jeg igjen til tidsproblemet. Jeg får med andre ord ingen klare svar, bare innpakket avvisning om tid. Og ordensregler å innfinne meg etter..... 

Nei. Takk for meg da. Hvorfor skal det være så vanskelig å svare helt ærlig om ting? Føler meg som en irettesatt liten drittunge. (For dere som snakket om sletting og blokkering, jeg gjør det nå. For nå har jeg lært.)

Anonymkode: a7bdf...a9f

Høres ut som den beste løsningen for deg. For noen er det vanskelig å svare ærlig og direkte. Håper det ordner seg for deg :) 

Anonymkode: 2329e...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en melding, og der henvises jeg igjen til tidsproblemet. Jeg får med andre ord ingen klare svar, bare innpakket avvisning om tid. Og ordensregler å innfinne meg etter..... 

Nei. Takk for meg da. Hvorfor skal det være så vanskelig å svare helt ærlig om ting? Føler meg som en irettesatt liten drittunge. (For dere som snakket om sletting og blokkering, jeg gjør det nå. For nå har jeg lært.)

Anonymkode: a7bdf...a9f

Bare gjør det for å gjøre det - altså kutte ham ut. Ikke som en slags utpressing til mer kommunikasjon, for den er du dømt til å tape. Nå har du satt strek, forhold deg til det. Vet at det er vondt, men å gå tilbake på å slette og blokkere skaper bare enda mer trøbbel og vonde følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det dessverre altfor godt.

Anonymkode: a7bdf...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har hørt om skype?

Anonymkode: a7bdf...a9f

Det er fremdeles virtuell kontakt. Dere har ikke truffet hverandre, og han synes ikke det er noen vits i at dere treffes. Game over. Du er rammet av noe så vanlig som ulykkelig forelskelse, og det må vi nok igjennom alle sammen for å bli voksne mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...