Gå til innhold

Har dere dette?


Braah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du føflekken? :klo:

Anonymkode: d12a4...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har føflekk på mage. Det er helt normalt. :fnise: 

Anonymkode: 2fc16...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du føflekken? :klo:

Anonymkode: d12a4...393

Stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har føflekk på mage. Det er helt normalt. :fnise: 

Anonymkode: 2fc16...350

Men den på bildet mitt. Helt lik min? Og jeg bør ikke bekymre meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Braah skrev:

Men den på bildet mitt. Helt lik min? Og jeg bør ikke bekymre meg? ;)

Jeg har flere som ligner på din, og dem er det ingenting i veien med. Har faktisk hatt èn det var noe i veien med, og den var helt annerledes. Den var tykk, stor og ble stadig mørkere i fargen. Fargen var også ujevn (gikk fra brun til svart) og selve føflekken hadde en rar form. 

Jeg vil uansett råde deg til å sjekke alle føflekker du stusser på (selvfølgelig ikke hvis du har 200 stk og stusser på alle) hos en lege/hudpleier/apotek, bare for å slutte å tenke på det.

Anonymkode: d12a4...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Braah skrev:

Men den på bildet mitt. Helt lik min? Og jeg bør ikke bekymre meg? ;)

Jeg har aldri tatt solarium, men har også en sånn føflekk.. flere faktisk. De er jo så små at av og til har jeg lurt på "jøss hvor kom den fra?" men har kommet fram til at jeg sikker bare akkurat la merke til den..

Anonymkode: 94ffc...5c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Braah skrev:

Hei! Har litt sykdomsangst. Tok solarium for 2 andre gang og kom over denne greia over brystet. Er 18 år. Om jeg ikke tar feil, så har jeg nok hatt dette hele livet, men typisk at man ser det etter et solariumbesøk og tenker noe alvorlig.

Har dere også sånn, flere andre steder på kroppen? Og hva heter det? Takk for beroligende svar :)

image.png

Nei, det er ikke typisk at en ser slikt etter aolarium og beskymrer seg! Om du er på grensen til hypokonder bør du søutte med solarium med en gang. Solarium er ikke bra for huden din!

 

Flekken på bildet er en helt vanlig føflekk. Jeg har bortimot 400 slike på kroppen min. 

Anonymkode: c8f93...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to på brystet, lyse og fine! Helt normalt som jeg ser! Som noen sier over her, du bør bli bekymret om de skifter farge eller blir "store" og er mørkere enn de andre du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da 1000 sånne. 

Anonymkode: 499c9...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør seriøst oppsøke legehjelp slik at du kan få hypokondrien din under kontroll.  Dette basert på dine flere tråder om ulike fysiske tilstander. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, rundtfingern skrev:

Jeg har to på brystet, lyse og fine! Helt normalt som jeg ser! Som noen sier over her, du bør bli bekymret om de skifter farge eller blir "store" og er mørkere enn de andre du har!

Okei. Men jeg har sånne mørke også da? På armen, og om jeg ikke tar feil så har jeg hatt de i et par år også. 

 

Helt normalt?

 

Endret av Braah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den over er en helt normal føflekk. Om du er redd, så la fastlegen ta en titt. Men jeg har sånne over hele kroppen, og har fått konstatert fra hudlege at ingen er farlige. Og noen av de er større og mer ujevn enn din. 

Anonymkode: 70836...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
2 timer siden, Braah skrev:

Fler? ;)

Veit du kva føflekkar er? Ser du ikkje at det er ein heilt normal føflekk? Det har og dei fleste i denne tråden svart. 

 

Og få hjelp hypokonderiet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei, takk til alle som har svart meg.

Men et spm til. Dere som har føflekker på kroppen, har dere et par som er mørke også? Altså ikke sånn svartaktig, men mørkebrune. Typ sånn kanskje, junctional-nevomelanocytic-nevi_300x300. 

Anonymkode: c69b2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Honey Dew skrev:

Her ser du forskjellen

 

Foflekk.jpg

Okei. Men har du føflekker på kroppen da, som du er født med? Og er de sånn brune(mørke)?

Anonymkode: c69b2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Men har du føflekker på kroppen da, som du er født med? Og er de sånn brune(mørke)?

Anonymkode: c69b2...6f7

De er slik som på det venstre bildet. Jeg har både medfødte og føflekker som har kommet senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...