Gå til innhold

Hvordan innse at han ikke er 'the one'?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har styra med en fyr det siste året. Jeg er sånn som vet med én gang om jeg blir forelska og med han her visste jeg det øyeblikket jeg så han første gang. Hele magefølelsen min skreik at han er den rette, at han er mitt livs kjærlighet og alt det der. Nå 1 år senere er det jo et faktum at han ikke vil være min kjæreste, selv om mye av det han sier og gjør ikke stemmer overens. 

Jeg klarer ikke innse realiteten; jeg har visst at det kom til å ende sånn fra ganske tidlig av, men har liksom ikke greid å svelge det.

Nå sitter jeg her, helt knust, og lurer på om dette kan ha vært mitt livs kjærlighet, men at jeg bare fikk oppleve en liten smakebit av den opplevelsen? :(

Eller var han kanskje ikke den rette for meg? Hvorfor er magefølelsen (som aldri har tatt feil før) fortsatt overbevist? :(:( 

Anonymkode: ae896...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten komme med mer informasjon rundt dette som er konkret, for det er umulig for noen av oss å vurdere om du har The One utifra det du har gitt av opplysninger her. Om du der i mot mener at det der forklarer situasjonen godt nok, så vil jeg anbefale deg om å ringe legen din og snakke med legen om dette, og jeg mener det helt seriøst ikke på tull. 

Jeg vet godt hvordan det er å ha kjærlighetssorg og miste noen som man elsker veldig høyt, så jeg kommer gjerne med hjelp og råd. Men ikke før jeg får flere opplysninger å forholde meg til. 

Anonymkode: 157f4...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting han sier og gjør taler i mot at han ikke vil være sammen med deg? Bruker han deg for sex og behandler deg som noe midlertidlig.,,,?

Anonymkode: 9fb3a...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at han er den rette hvis han ikke vil være kjæresten din og du har visst dette fra starten av? Hvordan kunne han være kjæresten din hvis han ikke ville?

Hvordan har egentlig dette skjedd... ?

Magefølelsen din har som regel ganske rett og ja, den kan til og med fortelle deg begge disse tingene. Men man skal ikke være sammen med noen mennesker som drar deg ned, behandler deg dårlig, får deg til å føle deg uverdig og bruker deg. 

Anonymkode: 2648c...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten komme med mer informasjon rundt dette som er konkret, for det er umulig for noen av oss å vurdere om du har The One utifra det du har gitt av opplysninger her. Om du der i mot mener at det der forklarer situasjonen godt nok, så vil jeg anbefale deg om å ringe legen din og snakke med legen om dette, og jeg mener det helt seriøst ikke på tull. 

Jeg vet godt hvordan det er å ha kjærlighetssorg og miste noen som man elsker veldig høyt, så jeg kommer gjerne med hjelp og råd. Men ikke før jeg får flere opplysninger å forholde meg til. 

Anonymkode: 157f4...8d6

Det her ble litt i overkant, selv for KG å være.. 😳

Anonymkode: ae896...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ting han sier og gjør taler i mot at han ikke vil være sammen med deg? Bruker han deg for sex og behandler deg som noe midlertidlig.,,,?

Anonymkode: 9fb3a...e9b

Nei, vi har ikke hatt sex mer enn 2  ganger på 1 år. Jeg har datet andre, men har måttet avslutte fordi jeg ikke klarer å slutte å tenke på han.. Og han sier f eks at han savner meg, at han føler noe for meg også, men samtidig så vil han ikke ta neste steg.

Får ikke quotet flere siden jeg skriver fra mobil: men vi var ikke kjærester? Skrev ikke det, skrev jo at han ikke vil være sammen med meg. Men at jeg ikke klarer å gå videre fordi jeg er så forelska og overbevist om at han er den rette :P 

Anonymkode: ae896...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene finnes ikke. Han er vil ikke ha deg, så da er det ikke stort annet du kan gjøre. 

Anonymkode: f089b...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir man sinnssykt betatt av, også lager man seg opp en fantasifigur som man blir styrtforelsket i. Dere er ikke engang kjærester, hvor godt kjenner du ham? Eller er det bare det at han er så kjekk og at du ikke kan få ham? Det er helt normalt å gå på en kjærlighetssorg eller ti i de årene hvor man dater og leter etter den rette. The One finnes forresten ikke, man må derimot klare å finne en person som man finner tiltrekkende, som man har god kjemi med og mye til felles med, OG som vil ha deg tilbake. Men The One høres jo helt merkelig ut, hva om The One bor  i Kina? Eller døde i en trafikkulykke som 22-åring?

Anonymkode: 2a6aa...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...