Gå til innhold

Han har et barn til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet til moren vet sannheten da barnet er stort nok til å skjønne, barnet har også en "ikke biologisk" far som har stilt opp hele veien. Hun har prøvd lenge å ta kontakt med familien til biologiske far, men først nå begynte de å vise interesse.

Jeg bekymrer meg mest for mitt eget barn jeg da, jeg klarer ikke å se for meg å være alene😓

Anonymkode: de9fe...080

Slutt å tull. Du klarer deg fint alene. Om man ikke klarer tanken på å ha barn alene, bør man ikke få barn. Det er kanskje ikke det man ønsker, men alle normalt oppegående foreldre klarer det.

 

Det kan jo skje et under, slik at han tar seg sammen. Han har jo akuratt blitt avslørt og da er det ikke rart om han i første omgang flykter fra problemene. Tror du gjør lurt i å prioritere en trygg base for deg og barnet, og så får han bevise at han er verdig en plass i den basen etterhvert. I graviditet-fødsel- og barselstiden har man ikke tid til slik uro som din samboer har skapt.

Anonymkode: f18e0...d92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her, tusen takk for svarene deres! 

Han innrømte i går natt at han ikke er klar for barn nå heller, jeg fikk også vite at forholdet med meg egentlig ikke skulle være så særiøst, og at han ble sammen med meg bare for ha det gøy. 

Jeg er helt knust! Jeg sa at han må flytte ut, da leiligheten vi bor i er det jeg som leier. 

Har ikke peiling hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: de9fe...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, tusen takk for svarene deres! 

Han innrømte i går natt at han ikke er klar for barn nå heller, jeg fikk også vite at forholdet med meg egentlig ikke skulle være så særiøst, og at han ble sammen med meg bare for ha det gøy. 

Jeg er helt knust! Jeg sa at han må flytte ut, da leiligheten vi bor i er det jeg som leier. 

Har ikke peiling hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: de9fe...080

Pris deg lykkelig over at du er kvitt han før barnet kom.

Anonymkode: f18e0...d92

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg trodde at jeg har funnet meg verdens beste mann, jeg er nå høygravid sammen med han og vi har nylig flyttet til hans hjemmeby. Nå finner jeg ut gjennom Facebook (hans mor sin) at han har et barn til!! Han har nektet denne moren og barnet å ha noen kontakt med han og hans familie, de har nylig fått kontakt med han sin mor. 

Jeg er så knust. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke være sammen med en som driter i sitt barn😪😓

Anonymkode: de9fe...080

Jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg. Jeg vil ikke være sammen med en som driter i sitt eget barn fordi jeg tenker hvordan vil da fremtiden bli hvis man får barn sammen. Hvis han ikke ønsker kontakt med barnet sitt så ville jeg gått fra han, rett og slett fordi jeg hadde ikke klart å leve med en som kan snu barnet sitt ryggen på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du!, det er lettere å gå videre alene enn sammen med en som trekker i bremsen og vil en annen vei ;) Bruk dem rundt deg som hjelper deg riktig retning .

Anonymkode: 0a267...d00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, tusen takk for svarene deres! 

Han innrømte i går natt at han ikke er klar for barn nå heller, jeg fikk også vite at forholdet med meg egentlig ikke skulle være så særiøst, og at han ble sammen med meg bare for ha det gøy. 

Jeg er helt knust! Jeg sa at han må flytte ut, da leiligheten vi bor i er det jeg som leier. 

Har ikke peiling hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: de9fe...080

Dette klarer du! Dette klarer du! 

Jeg skjønner at du er knust, men jeg ville vært rimelig forbanna også over å finne ut at jeg bare var sett på som moro når jeg satt der høygravid og hadde flyttet til hans hjemby. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis vil du få litt støtte av moren til dette barnet. Hun har jo også vært gravid og dumpa.  

Anonymkode: 0ca5a...605

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar! 

Jeg for prøve å gjøre det beste ut av situasjonen! 

-TS

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Jeg forstår ikke hvordan han  plutselig kan si at han egentlig ikke ønsket dette barnet heller. 

Har dere i det hele tatt snakket om å beholde før det gikk for langt? Det virker som om kommunikasjonen dere imellom ikke er den beste, dersom det først er nå det kommer frem at han ikke helt ønsker å bli far. 

Ok, han ble far når han var hva da? 18-19? Forståelig at han kan ha vært feig og stikke av. Men å skjule det for deg, og være apatisk til å snakke om det virker helt utrolig! 

Og beklager for å rette flere pekefingre her, men familien hans SKULLE ha sagt fra til deg om dette! Dette hadde du full rett til å få vite. 

Klem <3

Anonymkode: 652d9...e38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet til moren vet sannheten da barnet er stort nok til å skjønne, barnet har også en "ikke biologisk" far som har stilt opp hele veien. Hun har prøvd lenge å ta kontakt med familien til biologiske far, men først nå begynte de å vise interesse.

Jeg bekymrer meg mest for mitt eget barn jeg da, jeg klarer ikke å se for meg å være alene😓

Anonymkode: de9fe...080

Når i tidsløpet kom denne andre mannen med i bildet? Før eller etter at din kjæreste og eksen slo opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her, tusen takk for svarene deres! 

Han innrømte i går natt at han ikke er klar for barn nå heller, jeg fikk også vite at forholdet med meg egentlig ikke skulle være så særiøst, og at han ble sammen med meg bare for ha det gøy. 

Jeg er helt knust! Jeg sa at han må flytte ut, da leiligheten vi bor i er det jeg som leier. 

Har ikke peiling hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: de9fe...080

For en stygg ting å si! Spesielt når du er gravid :sjokkert:

Sender deg en klem :klemmer: Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men... Jeg forstår ikke hvordan han  plutselig kan si at han egentlig ikke ønsket dette barnet heller. 

Har dere i det hele tatt snakket om å beholde før det gikk for langt? Det virker som om kommunikasjonen dere imellom ikke er den beste, dersom det først er nå det kommer frem at han ikke helt ønsker å bli far. 

Ok, han ble far når han var hva da? 18-19? Forståelig at han kan ha vært feig og stikke av. Men å skjule det for deg, og være apatisk til å snakke om det virker helt utrolig! 

Og beklager for å rette flere pekefingre her, men familien hans SKULLE ha sagt fra til deg om dette! Dette hadde du full rett til å få vite. 

Klem <3

Anonymkode: 652d9...e38

Vi har vært samboere i et halvt år nå, ja vi snakket gjennom det. Jeg vet ikke hva som går av han men nå har jeg fått se den ekte siden av han😞 Han har løyet til meg om flere ting. Jeg er totalt knust, trodde at han var mannen i mitt liv, så var hele forholdet med meg kun "for å ha det gøy".

Anonymkode: de9fe...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fireball skrev:

For en stygg ting å si! Spesielt når du er gravid :sjokkert:

Sender deg en klem :klemmer: Masse lykke til!

Tusen takk💖

Anonymkode: de9fe...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Når i tidsløpet kom denne andre mannen med i bildet? Før eller etter at din kjæreste og eksen slo opp??

Han stakk av mens hun var gravid. Han kom i bilde etter at barne ble født, etter noen måneder.

Anonymkode: de9fe...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2 maj 2016 at 9.51, AnonymBruker skrev:

TS her, tusen takk for svarene deres! 

Han innrømte i går natt at han ikke er klar for barn nå heller, jeg fikk også vite at forholdet med meg egentlig ikke skulle være så særiøst, og at han ble sammen med meg bare for ha det gøy. 

Jeg er helt knust! Jeg sa at han må flytte ut, da leiligheten vi bor i er det jeg som leier. 

Har ikke peiling hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: de9fe...080

Hva du skal gjøre?

Du skal forberede deg på å være alene, skaffe deg støtte og support rundt deg - det vil du trenge.

Og du skal la han stille opp dersom han gidder og ønsker. Det er grusomt og forkastelig at han bare stakk fra nr en, men det er ikke noe poeng i å la dette barnet også være uten en far dersom han faktisk gidder og klarer å bygge en relasjon.

 

Endret av duplexx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff TS jeg aner ikke hva jeg skal si! Sender deg en utrolig stor klem, dette FIKSER du! Jeg lover! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, han er 25. Han var sammen med sin eks i 3.5 år da hun ble gravid og han stakk. Så hopp tilbake til 20-21 år. Pluss at barnet skal være gammelt nok til å forstå alt om sine ræv av en biologisk far, det vil si 7-8 år.

Njaaa ... me kinda not believing this story, bro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
42 minutter siden, Silfen skrev:

Ok, han er 25. Han var sammen med sin eks i 3.5 år da hun ble gravid og han stakk. Så hopp tilbake til 20-21 år. Pluss at barnet skal være gammelt nok til å forstå alt om sine ræv av en biologisk far, det vil si 7-8 år.

Njaaa ... me kinda not believing this story, bro.

Han kan ha vært 18 eller 19 også når barnet ble født. Ikke umulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/3/2016 at 14.26, Silfen skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dwight skrev:

Han kan ha vært 18 eller 19 også når barnet ble født. Ikke umulig

Du mener altså at et barn på 2-4 år er gammelt nok til å ha forståelse for hvorfor faren ikke ønsker kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...