Gå til innhold

"Pepperoni nipples"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har store areolaer (området rundt nippelen) som sikkert er på størrelsen med en pepperoni, dog ikke like mørke som pepperoni, heller lysebrune. Den ene er også større enn den andre. Dette er noe som plager meg veldig, da jeg kun ser andre jenter med "normal"/liten areola. (Ser jenter som i venninner, treningssenter etc.) Syns det er dumt at noe så lite skal plage meg, men det gjør det virkelig. Puppene er ellers av god størrelse og er faste, så det er kun niplene som gjør meg usikker i situasjoner hvor jeg skal kle av meg. 

 

Til gutter: Bryr dere dere noe om det? 

Til jenter: Har du stor areola, og er fornøyd? 

Anonymkode: 6b19e...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BRYSTVORTE

INGEN BRYR SEG

Anonymkode: 59ef4...f06

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har store areolaer (området rundt nippelen) som sikkert er på størrelsen med en pepperoni, dog ikke like mørke som pepperoni, heller lysebrune. Den ene er også større enn den andre. Dette er noe som plager meg veldig, da jeg kun ser andre jenter med "normal"/liten areola. (Ser jenter som i venninner, treningssenter etc.) Syns det er dumt at noe så lite skal plage meg, men det gjør det virkelig. Puppene er ellers av god størrelse og er faste, så det er kun niplene som gjør meg usikker i situasjoner hvor jeg skal kle av meg. 

 

Til gutter: Bryr dere dere noe om det? 

Til jenter: Har du stor areola, og er fornøyd? 

Anonymkode: 6b19e...d62

Er gutt. Seriøst, store areola er nydelig fint og sexy. Sikkert mange gutter som synes det.  De med små areola er ikke like fin etter min mening, men alle pupper er fine da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men.. En pepperoni er ikke stort i forhold til areolastørrelse vel?? 

Anonymkode: 88afa...0af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men.. En pepperoni er ikke stort i forhold til areolastørrelse vel?? 

Anonymkode: 88afa...0af

Enig. Str Gullsalami og vanlig salami finnes også

Anonymkode: 9cbcb...a60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså,  peperoni er jo ganske små. Ikke stort i det hele tatt! Og både mørke og rosa areolaer er vanlig. Personlig syns jeg mørke er mer sexy enn rosa. 

Anonymkode: c8cfb...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best lyse og mindre av størrelse.

Anonymkode: 3c632...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine areolaer er og på størrelse med peperoni, og etter jeg gikk ned i vekt liker jeg ikke det. Jeg bruker 70c og skulle ønske de var litt mindre. Men jeg synes de må være minst 5-kroninger, for kronestykker blir for små, da ser de bare ut som de ikke er ferdig utvokst. Og når det er sagt har jeg og sett gullsalami på større varianter i svømmehallen. Livet er nok bare vanskelig, og det er nok ingen som ikke har sånne ting som ikke kunne vært bedre. Eneste måten å kvitte seg med slike problemer på er å slutte å bry seg. (Jeg klarer det bare ikke helt selv)

Anonymkode: e2651...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...