Gå til innhold

Hvorfor er utroskap blitt så normalt at nesten alle er det?


Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp

Igjen har jeg klart å rotet meg borti ei jente/ung dame som har kjæreste! Vi har hatt sex flere ganger. Nå har jeg kuttet ut kontakten med henne grunnen er at jeg kjenner så vidt denne fyren som hun er utro mot. En skikkelig snill og grei kar. Har aldri gjort noen noe vondt. Jeg har tenkt å si i fra til han. Jenta gråt når jeg sa jeg har funnet ut av det. Hun ber meg om å ikke fortelle det til han, men jeg blir bare kvalm av henne. Fortelle det skal jeg. Er hun som har ødelagt forholdet og får ta imot straff for det. Han fortjener å vite hvilket h*** han er sammen med. Jeg bryr meg ikke om de som har vert utro selv, de fortjener å oppleve det igjen. Men han her som aldri har gjort et menneske noe vondt fortjener å finne seg ei skikkelig jente/dame. Jeg er lei av å knulle på de som har kjæreste! Hva skjer med menneskeheten? Hvorfor er det så normalt å være utro? Eier ikke folk lenger følelser for andre enn seg selv? Jeg VIL SPY på utro mennesker! Det verste er at jeg har stukket pikken min inni utro mennesker! :( 

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på mann! Det er ikke du som er utro

Anonymkode: 1a21c...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil vite mer om hvorfor folk generelt sett er utro finnes det mange fine bøker om menneskelig seksualitet og hvorfor den er som den er.

Anbefaler "mating in captivity" og "sex at dawn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare er her på forumet det virker som at det er så vanlig. Ja noen er uheldige å opplever det men i min krets er det hvertfall helt uakseptabelt både å være utro eller bidra til utroskap. Hadde noen gjort det ville den blitt utstøtt og sett på som samfunnets laveste skum,  under sigøynere og kriminelle narkomane. 

Anonymkode: 95257...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
3 minutter siden, O.G. skrev:

Snedig hvordan du alltid kommer i trøbbel....

Nå er det ikke meg dette går utover. Det er verst for han som blir sviktet av kjæresten sin. Det er så trist og vondt å vite at folk er så ekle mot andre! Kun for egen nytelse. 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på mann! Det er ikke du som er utro

Anonymkode: 1a21c...cb8

Hva mener du med kjør på? Kommer ikke til å ligge mer med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Klopp skrev:

Nå er det ikke meg dette går utover. Det er verst for han som blir sviktet av kjæresten sin. Det er så trist og vondt å vite at folk er så ekle mot andre! Kun for egen nytelse. 

 

Hva mener du med kjør på? Kommer ikke til å ligge mer med henne. 

Hvorfor ikke? Er du hypp på et ligg, og ho er hypp. Da sier du ikke nei, vel?

Anonymkode: 1a21c...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syns det er kjempebra at du sa til henne at du visste hun var utro og ikke ville bidra til det lenger, og tenker å si fra til den uskyldige parten her så han vet hva for en umoralsk løgner han har med å gjøre. Håper det at du konfronterte henne gjør at hun skammer seg for resten av livet og aldri tør å være utro igjen og kjenner på smerten så mye at hun fraråder alle vennene sine fra.å være det også. Utroe folk må sorteres ut fra samfunnet!! 

Anonymkode: 95257...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Hvorfor?

Dette er både spekulasjon, brukerdebatt, hets, ja take your pick av mange regelbrudd. 

Anonymkode: 6d22c...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt av et paradoks at du, som vil spy på utro mennesker, bidrar til statistikken. Den første man kan starte med er seg selv, så kanskje du burde det? Hvordan kan du bidra? Hvis du sørger for å kjenne en jente før du hopper til køys så vil du jo fort kunne finne ut om hun er i et forhold. Det bør være et minstekrav å gjøre noen forundersøkelser, dersom du mener alvor nør du ikke ønsker at det skal være så mye utroskap. 

 

Anonymkode: 80c68...873

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det bare er her på forumet det virker som at det er så vanlig. Ja noen er uheldige å opplever det men i min krets er det hvertfall helt uakseptabelt både å være utro eller bidra til utroskap. Hadde noen gjort det ville den blitt utstøtt og sett på som samfunnets laveste skum,  under sigøynere og kriminelle narkomane. 

Anonymkode: 95257...f9c

Det er en vesentlig forskjell på seksuell og sosial monogami. At alle i din krets presanterer seg som monogame og jobber hardt for å opprettholde dette inntrykket betyr ikke at de ikke pulver rundt I det skjulte, kanskje med sin egen partners aksept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du brukte dobbelkondom

Anonymkode: c276d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du brukte dobbelkondom

Anonymkode: c276d...e77

Fordi han vil at den skal sprekke? To kondomer er vesentlig mindre sikkert enn ett.

Endret av Tekopper
Tegnsetting
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt av et paradoks at du, som vil spy på utro mennesker, bidrar til statistikken. Den første man kan starte med er seg selv, så kanskje du burde det? Hvordan kan du bidra? Hvis du sørger for å kjenne en jente før du hopper til køys så vil du jo fort kunne finne ut om hun er i et forhold. Det bør være et minstekrav å gjøre noen forundersøkelser, dersom du mener alvor nør du ikke ønsker at det skal være så mye utroskap. 

 

Anonymkode: 80c68...873

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan man gjør dette hvis jenta lyver om at hun er singel. Opplys oss gjerne om disse forundersøkelsene dine. 

Anonymkode: 6d22c...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tekopper skrev:

Fordi han vil at den skal sprekke? To kondomer er vesentlig mindre sikkert enn ett.

Fordi han har vært uvillig far, så må nok passe på at hun også har ikke stukket hull i en av de. 

Anonymkode: c276d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "normalt" fordi man finner seg feil partner, rett og slett. Man er ikke utro hvis man er glad i hverandre, med mindre man har lov da (åpent forhold) - men da er det jo ikke utroskap.

Sier som jeg alltid sier; If he/she is cheatin, girl/boy ditch that zero and get yerself a hero(/ine).  Mmmhm.

Neida - men kanskje man leter etter feil type og på feil plass, eller er tiltrukket av feil person? Personlig har jeg en form for autisme, og kunne derfor aldri falt meg inn å vært utro.

Personlig traff jeg min kjære på et forum, hvor jeg var meget hyggelig, og det ble jo godt mottatt. Det ordner seg alltid for snille gutter sa min mor, og tror du jaggu ikke det gjorde det!

Så det jeg skal fram til er - mulig at det er "normalt" å være utro, men de jeg hører om har blitt utsatt for utroskap har som regel ikke vært i et topp forhold, noe som indikerer at en eller begge partene ikke har det bra. Og jeg synes at man bør ha det bra altså, for man vil jo ha det godt i hverdagen, ellers blir det mye stress og det liker ikke jeg ihvertfall.

Men frykt ikke kjære trofaste følger, det finnes da en prins eller prinsesse til deg og. Tålmodighet er en fin ting. 

XoXo+Klem

EventyrFredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt av et paradoks at du, som vil spy på utro mennesker, bidrar til statistikken. Den første man kan starte med er seg selv, så kanskje du burde det? Hvordan kan du bidra? Hvis du sørger for å kjenne en jente før du hopper til køys så vil du jo fort kunne finne ut om hun er i et forhold. Det bør være et minstekrav å gjøre noen forundersøkelser, dersom du mener alvor nør du ikke ønsker at det skal være så mye utroskap. 

 

Anonymkode: 80c68...873

Det blir litt for dumt at enslige skal måtte begynne å leke detektiv for å finne ut om de trygt kan ha sex med en person, uten å bli "medskyldige" i utroskap.
Hvis man er en enslig person, så er det ens eget valg om man vil hoppe til køys med en fremmed eller ikke, og det er et valg man absolutt ikke kan dømmes for - hverken ene eller andre veien. Det er derimot den andre parten som er i et forhold, som er fullt og helt ansvarlig for det valget å være utro. Hvordan i alle dager skal TS "bidra" for unngå at en sexpartner tar et slikt valg?
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menner er utro. Alle menn kjøper sex. Alle menn er overgripere. Menn er enkelt og greit noen svin.

Anonymkode: 7780c...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Alle menner er utro. Alle menn kjøper sex. Alle menn er overgripere. Menn er enkelt og greit noen svin.

Anonymkode: 7780c...983

Ikke jeg, for jeg har en mild form for autisme og holder ting jeg lover litt vel alvorlig. Så sånne personer som meg ødelegger vel statistikken din (noe du burde hatt siden du kommer med slike utsagn, tihi). Synes ikke det der var særlig snilt sagt altså. Ikke trivelig med slik generalisering på internettet.

Klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg har hørt rykter om at kvinner har behov de også og kan finne på å være utro mot mannen sin når de ikke er fornøyd. Skal man da generalisere og kalle alle kvinner for utro purker? Nei, det hadde vært stygt. De fleste kvinner jeg kjenner er faktisk kjempehyggelige! Sier til deg som min mormor alltid sier til meg når jeg prater tullball; skyll munnen din Fredrik.

:*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...