Gå til innhold

Fortell om din beste sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og hvem var det? 

En kjæreste? En FF? Den du er gift med? En ONS? 

Min var med en knullekompis, synd det aldri kunne bli noe mellom oss, for sexen var så bra at jeg får gåshud av å tenke på det.

Anonymkode: 9a726...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble runket av en annen mann :P

Anonymkode: c0e55...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en knullekompis. Det kan aldri bli oss, men vi har sykt bra sex. Kan holde på i mange timer. Skulle egentlig avslutte ting pga. vanskelige omstendigheter, men nå ser det ut til at vi treffes igjen om en uke. Er tre måneder siden sist, så gleder meg masse!

Anonymkode: 4b517...219

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlovede er den beste jeg noen gang har hatt,fikk ikke min første  orgasme  uten klitoris stimulering  før jeg var med han. 

Endret av lovedrug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var en jeg lå med en periode, han gjorde faktisk ikke noe spesielt utenom å rotere hoftene litt istedet for bare rett ut og inn, slang benet mitt på skulderen sin og stimulerte klitten med hånda samtidig som han knullet meg og hadde megastor pikk. Fikk bena mine til å skjelve lenge etter samleiet, helt gelé ;) 

En annen som har utmerket seg er kjæresten min nå, han graver ansiktet sitt ordentlig inn i underlivet mitt når han slikker og jevnlig tar seg god tid med å fingre meg dypt og lenge til jeg får multiorgasmer - noe jeg aldri har opplevd med noen andre før. 

Andre partnere har kanskje vært 10% så bra sammenlignet med disse to. Så "standard" samleie er derfor dårlig og kjedelig i mine øyne når jeg måler opp med disse. 

Anonymkode: bba77...43b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Beste sexen noensinne var med ei knullevenninne i 40 åra. Hun fikk frem den sterkeste orgasmen jeg noen gang hadde kjent :P Så lærte hun meg noen hemmelige triks som jeg skulle lære videre til de jeg har sex med så sexen blir ekstra god. Lærte mye nytt og deilig av den dama. Dessverre er hun flyttet til en annen by så vi får ikke treffes så ofte nå. Av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min var en jeg lå med en periode, han gjorde faktisk ikke noe spesielt utenom å rotere hoftene litt istedet for bare rett ut og inn, slang benet mitt på skulderen sin og stimulerte klitten med hånda samtidig som han knullet meg og hadde megastor pikk. Fikk bena mine til å skjelve lenge etter samleiet, helt gelé ;) 

Anonymkode: bba77...43b

Er ikke det vanlig at dere blir gele etterpå? Kombinasjon klitoris orgasme, vaginal orgasme og anal massage setter ihvertfall ut min kjæreste. Funker hver gang, handler bare om å gi henne tid og lytte til henne og kjenne hennes responser. Hun elsker og kos på rygg, hofter, bryster, korsrygg, bakside og innside lår, legger og føtter. Anal orgasmen gjør at hun skjelver nedover beina og ved fullkropps orgasme faller hun bort. Det er de beste øyeblikkene. 

Anonymkode: 4ce57...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hendelser:

  • Første gang jeg var på swingersklubb.
  • Etter jeg og min samboer hadde hatt vår første trekant (mmf). Denne opplevelsen gav oss en skikkelig oppvekker - vi var konstant kåte i flere uker i ettertid. Hun satt seg på meg - penetrerte henne, deretter satt hun helt stille. Også begynte hun å fortelle meg i detaljer om hendelsen fra hennes ståsted. Hun merket at jeg ble hardere og hardere - hun terget meg mer og mer - skikkelig dirty talk. Til slutt klarte jeg ikke å holde igjen. Jeg fikk min deiligste orgasme.

Anonymkode: 1a92d...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det vanlig at dere blir gele etterpå? Kombinasjon klitoris orgasme, vaginal orgasme og anal massage setter ihvertfall ut min kjæreste. Funker hver gang, handler bare om å gi henne tid og lytte til henne og kjenne hennes responser. Hun elsker og kos på rygg, hofter, bryster, korsrygg, bakside og innside lår, legger og føtter. 

Anonymkode: 4ce57...d0f

Nei Er desverre ikke alle menn som skjønner viktigheten av å ta seg gooood tid og pirre hele kroppen og stimulere alle erogene soner og ikke bare pupper og vagina.. Damen din er heldig som har en hensynsfull og ytende, tålmodig elsker og kroppsutforsker som deg :) 

Anonymkode: bba77...43b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det vanlig at dere blir gele etterpå? Kombinasjon klitoris orgasme, vaginal orgasme og anal massage setter ihvertfall ut min kjæreste. Funker hver gang, handler bare om å gi henne tid og lytte til henne og kjenne hennes responser. Hun elsker og kos på rygg, hofter, bryster, korsrygg, bakside og innside lår, legger og føtter. Anal orgasmen gjør at hun skjelver nedover beina og ved fullkropps orgasme faller hun bort. Det er de beste øyeblikkene. 

Anonymkode: 4ce57...d0f

Enig med forrige AB. 

Jeg vil også ha en sånn mann som deg. (Hadde en date et års tid som var veldig god og oppmerksom, men ikke så god som du gir inntrykk av å være) 

Anonymkode: 13d9b...5a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Klopp skrev:

Beste sexen noensinne var med ei knullevenninne i 40 åra. Hun fikk frem den sterkeste orgasmen jeg noen gang hadde kjent :P Så lærte hun meg noen hemmelige triks som jeg skulle lære videre til de jeg har sex med så sexen blir ekstra god. Lærte mye nytt og deilig av den dama. Dessverre er hun flyttet til en annen by så vi får ikke treffes så ofte nå. Av og til. 

Er veldig intr i å vite trikset ditt? Hilsen kåt dame😉

Anonymkode: ee7ad...83a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig intr i å vite trikset ditt? Hilsen kåt dame😉

Anonymkode: ee7ad...83a

Ja mange som er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo kåtere jeg er, jo bedre. har ingen spesiell gang jeg husker godt

desverre er ikke min samboer så flink på å gi meg orgasme. han glemmer at jeg trenger mer enn penetrering og puppemassasje... :/ så de beste gangene er når jeg er SÅ kåt at jeg MÅ ha orgasme, og denne gir jeg meg selv... så jeg gnir, og rett før jeg kommer begynner han å penetrere,så kommer vi som oftest samtidig da.. :)

høres trist ut.. sexen er som oftest god uansett.. men jeg får skjelden den oppmerksomheten jeg vil ha.og jeg tør ikke spørre om det heller.. føler det toget har godt.. jeg bruker gjerne lang tid, og det er kjipt for han å jobbe for det.. (i mine øyne)

Anonymkode: 6eec4...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei Er desverre ikke alle menn som skjønner viktigheten av å ta seg gooood tid og pirre hele kroppen og stimulere alle erogene soner og ikke bare pupper og vagina.. Damen din er heldig som har en hensynsfull og ytende, tålmodig elsker og kroppsutforsker som deg :) 

Anonymkode: bba77...43b

En av årsakene til dette har vært at jeg har sluttet å fokusere på inn ut sex da jeg er i største laget for henne. Blir mer at hun beveger seg på meg enn motsatt. Hun kjenner seg selv best og jeg elsker at hun er aktiv, at hun styrer dybden på penetreringen. Det positive er at jeg holder lenger på denne måten, da fokuset mitt er hennes opplevelse. Det andre er at hun etter orgasmen(e)er åpen nok til å ta i mot hele meg. Det at hun da fokuserer på min nytelse gjør at jeg kommer hardt mens hun stryker meg lett slik at min orgasme blir sterkere.  Å holde rundt hverandre etterpå, å bli kysset på halsen, at hun stryker ryggen til jeg sovner inn gir meg energi til å elske med henne lenge neste gang vi har tid til hverandre i en hverdag med 4 barn, et hjem, jobb og trening. Da vil jeg at vår tid sammen skal være fantastisk, ikke en salderingspost.

Anonymkode: 4ce57...d0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever stadig eksepsjonelt bra sex med samboeren min, det blir umulig å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min nåværende kjæreste. Jeg visste ikke hva bra sex var før jeg møtte han. Vi passer så bra sammen seksuelt, vi liker det samme, er ikke redde for å prøve nye ting, og vi begge er opptatte av å tilfredsstille den andre. Hadde aldri trodd jeg kunne få så sterke orgasmer at jeg ble en screamer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei Er desverre ikke alle menn som skjønner viktigheten av å ta seg gooood tid og pirre hele kroppen og stimulere alle erogene soner og ikke bare pupper og vagina.. Damen din er heldig som har en hensynsfull og ytende, tålmodig elsker og kroppsutforsker som deg :) 

Anonymkode: bba77...43b

Mange damer som ikke skjønner at alle menn har maaasse erfaring og ditcher dem for det.

Anonymkode: 611f8...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer som ikke skjønner at alle menn har maaasse erfaring og ditcher dem for det.

Anonymkode: 611f8...191

Ikke alle menn har masse erfaring*

Anonymkode: 611f8...191

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
11 timer siden, frk91 skrev:

Med min nåværende kjæreste. Jeg visste ikke hva bra sex var før jeg møtte han. Vi passer så bra sammen seksuelt, vi liker det samme, er ikke redde for å prøve nye ting, og vi begge er opptatte av å tilfredsstille den andre. Hadde aldri trodd jeg kunne få så sterke orgasmer at jeg ble en screamer.

Herlig, deilig å ha det sånn☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Klopp skrev:

Ja mange som er det ;)

Hvorfor sier du ikke hva det er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...