Gå til innhold

Søknad om å beholde AAP under utdanning


Brimi

Anbefalte innlegg

Hei, trenger noen tips til hvordan jeg skal sette opp søknaden om å beholde AAP under utdanning. Lenge siden jeg har skrevet noe som helst egentlig. Har fått noen punkter jeg skal skrive om. Bør jeg skrive søknaden i en hel tekst, med avsnitt eller med de punktene jeg fikk? Hvordan starter jeg søknaden? Det beste jeg har er : Med denne søknaden vil jeg søke om å beholde AAP under utdanning.... Føler ikke det er en så bra start egentlig. Andre ting jeg bør tenke på? 

Veldig takknemlig for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glem det. Avtal heller møte med saksbehandleren din, da du må få overbevist denne om at utdanningen skal være i aktivitetsplanen din.

Anonymkode: c84fa...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du skrive en søknad? Det måtte ikke jeg. Måtte avtales med saksbehandler, ja.

Anonymkode: 8163f...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem det. Avtal heller møte med saksbehandleren din, da du må få overbevist denne om at utdanningen skal være i aktivitetsplanen din.

Anonymkode: c84fa...855

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du skrive en søknad? Det måtte ikke jeg. Måtte avtales med saksbehandler, ja.

Anonymkode: 8163f...a6e

Ja, må visst det. Saksbehandleren min som sa jeg måtte skrive. Altså, jeg vet at jeg får lov av dem. Han sa at det måtte gjøres formelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...