Gå til innhold

Sjalu? eller bare cool?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner diskuterte "et senario" ut i fra en tidligere hendelse og var uenige, så vi bestemte oss for å poste der her. 

Hvordan ville du reagert hvis: kjæresten din skulle på jobbfest, der en av aktivitetene var "vannrugby" og 80% av kollegene var av det motsatte kjønn? ville du blitt sjalu? eller absolutt ikke sjalu og helt coool? tanker? 

Anonymkode: fe0f8...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke brydd meg annet enn at jeg ikke hadde villet være med.

Anonymkode: f8f22...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke brydd meg annet enn at jeg ikke hadde villet være med.

Anonymkode: f8f22...579

Altså du hadde ikke vært invitert, så du måtte blitt hjemme. Men takk for svar :)

Anonymkode: fe0f8...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel vært greit. Jeg regner jo med at mannen har sett mange damer på stranda tidligere, uten å gå av skaftet. Og de fleste kollegene hans ser vel ikke akkurat ut som modeller.

Anonymkode: 1ed52...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg så veldig tror jeg. Om de spiller vannrugby, ligger på stranda eller tar badstue sammen er ett fett. Det er uansett meg han er sammen med, ikke alle damene på jobben. De har sikkert kjæreste mange av dem og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg. Bare glad jeg slapp å være med.

Anonymkode: 6ffa6...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvis typen jobber i et miljø det nesten bare er damer kan man anta det er barnehage f.eks. da er man vel vant til at typen omgås jentene/damene hver eneste dag allerede! Etter å selv ha jobbet i barnehage må jeg si at de sjelden ser ut som modeller. Hehe, heller litt halvrunde osv men utrolig hyggelige. Hadde det vært den gjengen jeg er vant med å se i en barnehage hadde jeg heller syntes synd på han 😜

Anonymkode: 2e73c...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ja, da hadde det hvertfall ikke gjort noen ting! i dette tilfellet er det en deltidsjobb og jentene er godt trent i 20 åra ;) men ja! 

Anonymkode: fe0f8...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg et godt råd jeg, for jeg har levd livet og har masse flotte erfaringer å komme med. For å si det sånn, det der er jo en fantastisk test for å finne ut om forholdet duger eller ei.

Det blir muligens to utfall;

1. Vedkommende er løstøs. 

2. Vedkommende er superhelt (type meg).

I tilfelle 1 - ditch that zero, and get your self a hero/heroine. Mmmhm. 

XoXo+Klem

EventyrFredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, takk for tipset! 

Anonymkode: fe0f8...185

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til med kjærlighetslivet, jeg er heldig og har funnet ei som må være ganske tålmodig som holder ut med en gal kar som meg.

Until we meet again...

Klemz

my-work-here-is-done-thumb.jpg

Ryddet for reklame.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby
La til noen ting, tihi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...