Gå til innhold

Måtte ta av gifteringen. :( Vil den gå på igjen etter fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå to måneder igjen før fødsel, og har nå fått såpass mye vann i kroppen at jeg måtteta av meg ringen. Den satt godt fast og begynte å gjøre vondt. :( 

Synes det er skikkelig kjipt og lurer på om andre også har opplevd å måtte gjøre det samme, og eventuelt hvor lang tid det tok før du kunne sette de på igjen etter fødsel? 

Hilsen ei som plutselig innså at hun har fått skikkelig pølsefingre av alle væske i kroppen (normalvektig før graviditet). 

Anonymkode: af3ee...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de fleste jeg vet om har tatt av ringer i god tid før fødsel. Så lenge det bare er vann og du ikke har lagt på deg voldsomt så vil jeg tro du får den på igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den følelsen. Jeg hadde vann i kroppen en stund etter fødsel også. Mener det gikk 2 måneder før ringen passet igjen

Anonymkode: 11458...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha gifteringen i et halskjede. Den kommer nok på igjen.

Anonymkode: 3cdf4...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har nå to måneder igjen før fødsel, og har nå fått såpass mye vann i kroppen at jeg måtteta av meg ringen. Den satt godt fast og begynte å gjøre vondt. :( 

Synes det er skikkelig kjipt og lurer på om andre også har opplevd å måtte gjøre det samme, og eventuelt hvor lang tid det tok før du kunne sette de på igjen etter fødsel? 

Hilsen ei som plutselig innså at hun har fått skikkelig pølsefingre av alle væske i kroppen (normalvektig før graviditet). 

Anonymkode: af3ee...6a3

Får du den ikke på igjen så er det fullt mulig å få den tatt ut. 

Anonymkode: 90ec3...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok den også av før fødsel. Da babyen var to uker prøvde jeg ringen men fikk den ikke på. Etter det prøvde jeg hver morgen. Etter noen måneder spurte mannen om jeg hadde tenkt å ta på gifteringen igjen snart. "Ånei, det har jeg ikke tenkt på," svarte jeg. Haha. 

Heldigvis smatt den på bare ei uke etterpå, og passer fortsatt, 5 år etter. Har forøvrig innrømt for mannen at jeg løy om at det ikke var så viktig med den ringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, passet til 6-ukers kontroll husker jeg :)

Anonymkode: ef4b5...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta ut min, vannet brukte lang til på å forsvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp av min. Veldig rar følelse, men har den i ett kjede rundt halsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :) Da roer jeg ned tanken på det og setter den på et halskjede frem til den går på igjen. Veldig rart å ikke ha ringen på, og hadde mareritt om at mannen forlot meg i natt på grunn av det😂

ts

Anonymkode: af3ee...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...