Gå til innhold

Hva mener du er perfekt mengde intimitet på første, andre og tredje date? Hvor lenge vil du vente med sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nyskjerrig på hva du mener er passelig mengde kroppskontakt på første, andre og tredje date. Noen ønsker helst å ha sex på aller første møte, mens andre mener man bør vente minst 10 ganger. 

 

Første date: Vennskapelig klem og hyggelig samtale.

Andre date: Kose med hender og eventuelt lite kyss.

Tredje date: Litt heftigere kosing/kyssing.

Sex: Femte møte. 

 

 

Anonymkode: 4a361...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar det som det kommer, men foretrekker å ikke kysse eller ha sex på første date. Sex venter jeg som oftest med til vi har møttes en del ganger.

Endret av venus_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...Kan ikke mennesker gjøre NOE lenger uten å høre med KG eller lese på en sjekkeside først? Det er du og vedkommende du dater som bestemmer dette, det er jo dere to som dater. Spør henne, hun har sikkert en mening om dette selv. Hvis ikke så sier hun sikkert "vent litt" og kommer inn her på KG hun også å spør oss om det først. 

 

Anonymkode: d78ac...617

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kasøblå
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er nyskjerrig på hva du mener er passelig mengde kroppskontakt på første, andre og tredje date. Noen ønsker helst å ha sex på aller første møte, mens andre mener man bør vente minst 10 ganger. 

 

Første date: Vennskapelig klem og hyggelig samtale.

Andre date: Kose med hender og eventuelt lite kyss.

Tredje date: Litt heftigere kosing/kyssing.

Sex: Femte møte. 

Anonymkode: 4a361...70b

Nei, slutt.... Gjør det dere føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som det kommer. Men på første date blir det aldri sex. Og helst ikke kyssing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen oppskrift på dette, jeg mener det kommer an på hva man gjør og hvor godt du kjenner personen du er på date med. Jeg har likevel en erfaring på at det er en sånn ca.-tidslinje jeg er komfortabel med. Jeg foretrekker at ingenting fysisk skjer på første date. Klem når man møtes og skilles og sånn, ja, men ikke noe kyssing. På andre date er det hyggelig med et kyss i løpet av kvelden hvis stemningen tilsier det. Sex tar man når man er klar for det og ønsker det og forholdene ligger til rette for det. Det trenger absolutt ikke å skje på 3. date, men det kan gjøre det, alt ettersom.

Anonymkode: 2c7d7...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det andre tar jeg når det virke naturig. Sex venter jeg med til vi er enige om å være eksklusive.

Anonymkode: 0b510...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hei og hadet klem de fire fem første treffene, så de neste treffene kan en hånd på låret eller kneet når man sitter ved siden av hverandre, eller lett berøring på armen over bordet eller lignende være hyggelig eller at han legger hånda på korsryggen min når vi går gjennom en dør. Etter en gang eller to treff med sånn lett men nær berøring er jeg klar for hadet kyss,  og gangene etter hadet kysset blir hei kyss og armkrok og mye mer kos naturlig. Sex et par treff etter det altså rundt tiende eller femtende treff 

Anonymkode: 1a2fc...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det andre tar jeg når det virke naturig. Sex venter jeg med til vi er enige om å være eksklusive.

Anonymkode: 0b510...c7a

sex avventes til etter man er blitt enige om å være eksklusive? uhm vil du ikke prøvekjøre bilen før du kjøpern a?

Anonymkode: 00998...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuller helst på første date. Jeg gidder ikke kaste bort tiden min å å date en mann jeg ikke liker seksuelt.

Anonymkode: d2fd4...e95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

sex avventes til etter man er blitt enige om å være eksklusive? uhm vil du ikke prøvekjøre bilen før du kjøpern a?

Anonymkode: 00998...4ee

Nei, er ikke interessert i uforpliktende sex. Aldri opplevd å ikke passe sammen seksuelt. Rytmen finner man sammen og det blir alltid digg digg digg digg.

Anonymkode: 0b510...c7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett fett for meg, egentlig, jeg tilpasser meg andres tempo. Ser ikke poenget med regler her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Det var ikke meningen å be om en fasit for hva som er "riktig". Jeg ønsket bare å høre hva andre så på som passelig for seg selv, sånn generelt, uten en spesiell date i tankene. Noen har man så klart sterkere kjemi og tiltrekning til enn andre, og da skjer jo gjerne ting litt raskere. 

Anonymkode: 4a361...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallmagi har jeg lite sans for. Er det klart for kyss på første date, så er det kyssing. Ferdig med det. Det er et klart tegn på at det er kjemi der og at det "skjer noe."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det som føles naturlig. Men jeg syns ikke full klining eller sex hører hjemme på første date. jeg syns det er greit å bruke et par dater på å bli litt kjent, men om kjemien er der  og det føles riktig da så er det helt greit å hoppe i det (til sengs) på 3.-4. date.

Anonymkode: 2ee25...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen oppskrift. Ene exen min siklet jeg på i månedsvis før vi gjorde noe som helst. Andre exen ble jeg med hjem etter byen. 

Han siste og nåværende datet jeg ordentlig først, på en måte som føltes riktig i mitt tempo. 

Første og andre date ble vi kjent og bare en vennskapelig klem. Tredje date kysset vi og holdt hender.  Fjerde og femte date var det mer klining og kos. Sjette date var det ikke langt unna, men det var ikke før sjuende date vi hadde sex. Finfint tempo for meg, men ingen oppskrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ingen fasit her! Det kommer jo helt an på kjemien med den man dater 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, peppermyntete skrev:

Finnes ingen fasit her! Det kommer jo helt an på kjemien med den man dater 

Jeg ser mange nevner dette med kjemi, men har det virkelig så mye å si? Jeg hadde kongekjemi med han jeg dater. Vi var oppslukt i samtale med hverandre i åtte timer første date uten å ense tiden. Ingen av oss ville gjøre noe for tidlig, av frykt for å ødelegge det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Pompom skrev:

Jeg ser mange nevner dette med kjemi, men har det virkelig så mye å si? Jeg hadde kongekjemi med han jeg dater. Vi var oppslukt i samtale med hverandre i åtte timer første date uten å ense tiden. Ingen av oss ville gjøre noe for tidlig, av frykt for å ødelegge det :sjenert:

Selvfølgelig er det viktig. Er kjemien på bunn blir første date sannsynligvis veldig kort, er den bra avsluttes den sannsynligvis med et kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...