Gå til innhold

Max Factor clump defy vs Maybelline lash sensational


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd begge og kan gi tilbakemelding på hvordan de er sammenlignet med hverandre? Jeg synes de virker veldig like. Begge har gummibørste med bøy og begge skal gi volum uten klumper. Andre gummibørster med bøy jeg bør vite om?

Anonymkode: 72bcd...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns absolutt Maybelline lash sensational er best av de to. Den holder på bøyen av vippene gjennom hele dagen,

og klumper ikke. Selv syns jeg Max Factor clump defy er ok, men blir fort litt for "tørr" for mine vipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! TS her. Jeg gikk til innkjøp av begge to og gikk med de på hvert sitt øye en hel dag for å kunne gjøre meg opp en mening siden jeg var såpass nysgjerrig av meg på disse to konkurrentene. Jeg er enig med vimsefrøken. Begge var gode å påføre, men lash sensational ga mer volum enn det clump defy gjorde. Når kvelden kom og jeg skulle fjerne de igjen la jeg merke til at jeg mistet flere øyevipper fra det øyet hvor jeg hadde hatt clump defy (freaker alltid ut av sånt :sjokkbla:), mens jeg ikke mistet noen fra øyet hvor jeg hadde hatt lash sensational. Clump defy hang litt etter fra start grunnet volumet, men havnet enda lenger bakpå da jeg så at jeg mistet flere øyevipper. Det er derfor lash sensational som blir den klare vinneren i mine øyne :)

Anonymkode: 72bcd...06b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...