Gå til innhold

Sex = trening?


Gjest makar

Anbefalte innlegg

Er det noen her som anser sex som trening? Hvis ja, hvor aktiv må du ha vært under akten for at den skal gi treningsutbytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke engang på den mest akrobatiske økta som trening. Av og til lekesloss vi før vi har sex, da begynner det å nærme seg. Ellers er sex sex og trening trening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Ser ikke engang på den mest akrobatiske økta som trening. Av og til lekesloss vi før vi har sex, da begynner det å nærme seg. Ellers er sex sex og trening trening. 

:rolleyes:

Anonymkode: 78914...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, makar skrev:

Er det noen her som anser sex som trening? Hvis ja, hvor aktiv må du ha vært under akten for at den skal gi treningsutbytte?

Trening er å øve, helst systematisk, for å utvikle, forbedre eller opprettholde ferdigheter, evner og egenskaper

Trening

Så ja, sex er trening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes:

Anonymkode: 78914...8ba

Hva er det du reagerer på nå? Lekeslossing? Jeg skjønner at noen synes det er irriterende uansett hva jeg sier her inne, men det er kanskje bedre å si fra hva du reagerer på enn å bare komme med en nedlatende smiley? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare tåpelige "fyll-artikler" i ukeblader som setter likhetstetegn mellom sex og trening.

"Forbrenn 78 kcal ved 20 min sex":fnise:

Anonymkode: 22dd6...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke, av en eller annen merkelig grunn liker ikke damer tanken på at jeg har på meg pulsbelte mens jeg puler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er skjelden. Det hender jo svetten siler, man får blåmerker og blir støl etterpå- men hvor ofte har man egentlig sånne "økter"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, makar skrev:

Er det noen her som anser sex som trening? Hvis ja, hvor aktiv må du ha vært under akten for at den skal gi treningsutbytte?

Sex er ikke trening. Sex er fysisk aktivitet -fysisk aktivitet forbrenner kalorier. Du forbrenner kalorier også når du har sex. Jo mer du "står på" jo mer forbrenner du. Kjenner du deg svett og andpusten er det fin hverdagsmosjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er trening. 8 minutter analsex er like bra trening som 15 minutter badminton. Spruting i fjes gir det samme som 12 minutter rolig gange. Bakfra med finger i stumpen = skiskyting 4x5 km stafett. Bare for å nevne noen eksempler, lixom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...