Gå til innhold

Tjene penger ved siden av.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er støttekontakt, og tjener rundt 360.000-400.000 iåret. Jobber rare turnuser så gir med endel tid som jeg ikke gjøre noe. Nå vurderer jeg og ta tømrer voksenopplæring teorifag 2år for at dette skal være en inntekt jeg kan ha ved siden av. Er det andre som har gjort dette, og syns dere det er en oki ide?

Anonymkode: 6e9d5...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal studiene være en ekstrainntekt? 

Anonymkode: 116d4...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når jeg er ferdig med tømrer, så skal man ha en inntekt av det. Skarp du ^^

Anonymkode: 6e9d5...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men når jeg er ferdig med tømrer, så skal man ha en inntekt av det. Skarp du ^^

Anonymkode: 6e9d5...701

Med sånne svar blir du ikke tatt seriøst her inne. 

Anonymkode: 8efb6...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttekontakter tjener ikke så mye som du oppgir ts.

Anonymkode: dfe18...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med sånne svar blir du ikke tatt seriøst her inne. 

Anonymkode: 8efb6...651

Har skjønt at dette er et forum for kverulerende folk istedenfor hjelpsomme.

 

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støttekontakter tjener ikke så mye som du oppgir ts.

Anonymkode: dfe18...bb0

Ja, jeg drar på et forum og juger om lønna mi. 

Anonymkode: 6e9d5...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idèen om å ta en yrkesfaglig utdannelse ved siden av den jobben du nå har er aldri en dum idè.

Det er vel muligens de to årene i bedrift som kan lage trøbbel dersom du i de årene ønsker å ha den samme arbeidsmengden i yrket som støttekontakt.

Med bare skoleårene er du ikke kvalifisert som tømrer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mis(s)Understood skrev: