Gå til innhold

Tjene penger ved siden av.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er støttekontakt, og tjener rundt 360.000-400.000 iåret. Jobber rare turnuser så gir med endel tid som jeg ikke gjøre noe. Nå vurderer jeg og ta tømrer voksenopplæring teorifag 2år for at dette skal være en inntekt jeg kan ha ved siden av. Er det andre som har gjort dette, og syns dere det er en oki ide?

Anonymkode: 6e9d5...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal studiene være en ekstrainntekt? 

Anonymkode: 116d4...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når jeg er ferdig med tømrer, så skal man ha en inntekt av det. Skarp du ^^

Anonymkode: 6e9d5...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men når jeg er ferdig med tømrer, så skal man ha en inntekt av det. Skarp du ^^

Anonymkode: 6e9d5...701

Med sånne svar blir du ikke tatt seriøst her inne. 

Anonymkode: 8efb6...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttekontakter tjener ikke så mye som du oppgir ts.

Anonymkode: dfe18...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med sånne svar blir du ikke tatt seriøst her inne. 

Anonymkode: 8efb6...651

Har skjønt at dette er et forum for kverulerende folk istedenfor hjelpsomme.

 

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støttekontakter tjener ikke så mye som du oppgir ts.

Anonymkode: dfe18...bb0

Ja, jeg drar på et forum og juger om lønna mi. 

Anonymkode: 6e9d5...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idèen om å ta en yrkesfaglig utdannelse ved siden av den jobben du nå har er aldri en dum idè.

Det er vel muligens de to årene i bedrift som kan lage trøbbel dersom du i de årene ønsker å ha den samme arbeidsmengden i yrket som støttekontakt.

Med bare skoleårene er du ikke kvalifisert som tømrer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Idèen om å ta en yrkesfaglig utdannelse ved siden av den jobben du nå har er aldri en dum idè.

Det er vel muligens de to årene i bedrift som kan lage trøbbel dersom du i de årene ønsker å ha den samme arbeidsmengden i yrket som støttekontakt.

Med bare skoleårene er du ikke kvalifisert som tømrer.

Ville vel mer hatt muligheten for og pusse opp ting for meg selv, og ta på med noen småjobber + jobbe litt hjemme. Har ingen kunnskap om snekring nå, men vil anta at med 2 år teori og litt arbeid ute hos tømrer firmaer vil gi meg nok for slike ting. Så er det muligheten for og ta fagbrevet om jeg vil jobbe 2 år i en bedrift i senere tid.

Anonymkode: 6e9d5...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville vel mer hatt muligheten for og pusse opp ting for meg selv, og ta på med noen småjobber + jobbe litt hjemme. Har ingen kunnskap om snekring nå, men vil anta at med 2 år teori og litt arbeid ute hos tømrer firmaer vil gi meg nok for slike ting. Så er det muligheten for og ta fagbrevet om jeg vil jobbe 2 år i en bedrift i senere tid.

Anonymkode: 6e9d5...701

Jeg er trafikklærer, nå fikk jeg lyst til å bli støttekontakt. Det er vel dritenkelt? Akkurat som trafikklærer bare at du slipper å bekymre deg for at eleven skal drepe seg selv, deg og mercedesen din, og du slipper å lære dem noe?

Jobber man mange timer med hver støttetrengende person? 

Virker som om det kunne vært en grei biinntekt når jeg er lei av trafikk og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. april 2016 at 10.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er støttekontakt, og tjener rundt 360.000-400.000 iåret. Jobber rare turnuser så gir med endel tid som jeg ikke gjøre noe. Nå vurderer jeg og ta tømrer voksenopplæring teorifag 2år for at dette skal være en inntekt jeg kan ha ved siden av. Er det andre som har gjort dette, og syns dere det er en oki ide?

Anonymkode: 6e9d5...701

Jeg synes det høres ut som en god ide. Tar du fagbrev som tømrer har du flere muligheter. Du kan starte opp for deg sjøl eller jobbe for andre. Har du lyst og motivasjon så burde du vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 13.12, AnonymBruker skrev:

Har skjønt at dette er et forum for kverulerende folk istedenfor hjelpsomme.

 

Ja, jeg drar på et forum og juger om lønna mi. 

Anonymkode: 6e9d5...701

Hehe.

Skulle svært gjerne hørt hva du hadde i timen og hvor mange timer du jobber i året:fnise:.

Her jeg bor, er støttekontaktgodtgjørelsen 135,- i timen:fnise:

Anonymkode: 24154...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...