Gå til innhold

Cruise om en uke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! Neste helg skal jeg på cruise i middelhavet med kjæresten min. Jeg har aldri vært på den type ferie før, og vet ikke helt hva som venter meg liksom. Er det noe jeg bør tenke på i forSkjell til en vanlig sydentur liksom? Er hver kveld superpyntet til middag?  Vi skal kun oss to, vi har barnefri begge to. Så jeg gleder meg veldig, men håper noen av dere kan gi meg noen tips om det er noe spesielt å tenke på liksom.:-)

 

Anonymkode: b2f6d...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo litt an på hvilket cruiseselskap dere reiser med. De fleste har et par "formal nights" i restauranten hvor man pynter seg litt ellers er det ganske avslappet. Dvs man kommer ikke akkurat i shorts eller olabukse og flip flopper i restauranten på kvelden. Orker man ikke kle seg til middag kan man jo hos flere selskap også spise i litt alternative restauranter (buffet, pizza, burgere etc).

Vi bruker å kjøpe litt vann på flaske å ha på lugaren så man ikke alltid trenger å kjøpe ombord (om dere ikke har valgt et cruise med drikkepakke) 

Ellers skal dere bare tenke på å nyte tiden og barnefri på turen, cruise er veldig avslappende og vanedannende:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...