Gå til innhold

Hva syns du om det nye Beyonce-albumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du hørt det nye albumet hennes? Hva syns du om den, i så fall? Først syns jeg den var helt okei, men jeg liker den bare bedre og bedre. Hun er ærlig, legger ikke skjul på noe, vise svakheter og den kampen en kvinne gjennomgår når den viktigste personen i livet hennes bedrar henne. 

Anonymkode: 9b2ac...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er allerede en tråd om albumet her. Men jeg slenger inn det jeg skrev i den andre tråden :)

 

Sitat

Jeg har blitt helt forelsket i både musikken og filmen. At det går an, sier jeg bare.. Hun gikk fra å være en uskyldig liten jente i en gruppe, til å stå på egne bein og virke som hun sier det som passer henne, og nå har hun bare fjernet alt filter og driter i om hun banner og er forbanna og viser en "crazy" side. Beyonce er en av de aller mest private kjendisene, man leser sjeldent at hun slenger dritt om folk, eller lufter sitt eget (eller andres) skittentøy, hun fremstår akkurat som hun ønsker å gjøre, og få har noe negativt å si om henne som person. Og så bare kommer dette, der hun viser alt... Jeg er helt målløs.

Alle som noen gang har vært igjennom utroskap og/eller brudd kan relatere seg til denne musikken. Hun har nok av partylåter, feelgoodlåter og "girl power" musikk, så nå har hun kommet til det punktet at hun har lov til å bare gi litt faen og kjøre på akkurat som hun vil. Musikksjangrene hun er innom på dette albumet er noe vi aldri har hørt fra henne før, og en sånn kombinasjon av råhet, sterk stemme, følelser og fantastisk god musikk går faktisk over det man kunne forventet av henne. Hun løfter standarden hver gang hun gjør noe.

Nå skal jeg slutte å mase om dette, for jeg kunne nok pratet om albumet i timesvis. Så fantastisk musikk, så fantastisk kunst. Dronninga har gjort det igjen.

 

Anonymkode: 06401...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt det ennå

Anonymkode: 0d0eb...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...