Gå til innhold

Flørting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann på universitetet ser på meg på lesesalen. Har sett på han også. Virket som han var interessert, men i dag ignorerte han meg. Jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor kan ikke menn bare komme bort?

Anonymkode: 23413...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor går ikke du bare bort til han, og spør hvordan man bruker kopimaskinen og så antaster du han når dere er alene på kopirommet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvorfor går ikke du bare bort til han, og spør hvordan man bruker kopimaskinen og så antaster du han når dere er alene på kopirommet? 

 

28 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvorfor går ikke du bare bort til han, og spør hvordan man bruker kopimaskinen og så antaster du han når dere er alene på kopirommet? 

Haha:) faktisk ikke så sykt dumt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann på universitetet ser på meg på lesesalen. Har sett på han også. Virket som han var interessert, men i dag ignorerte han meg. Jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor kan ikke menn bare komme bort?

Anonymkode: 23413...98c

Hysj hysj på lesesalen. Et visst press om mannen skal flørte med fremmed kvinne til hele lesesalens underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i samme situasjon. Tok kontakt med ham. Vi har vært sammen i snart 4 måneder nå :)

Anonymkode: 63e17...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i samme situasjon. Tok kontakt med ham. Vi har vært sammen i snart 4 måneder nå :)

Anonymkode: 63e17...6f9

hvordan turte du å ta kontakt ??? hva sier man?

Anonymkode: 81b07...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan turte du å ta kontakt ??? hva sier man?

Anonymkode: 81b07...22d

Jeg lurte en lapp bort til ham når han ikke var ved plassen sin. Følte meg litt teit, men det endte bra:)

Anonymkode: 63e17...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte en lapp bort til ham når han ikke var ved plassen sin. Følte meg litt teit, men det endte bra:)

Anonymkode: 63e17...6f9

Men du visste han var gira da? :) 

Anonymkode: 81b07...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du visste han var gira da? :) 

Anonymkode: 81b07...22d

Tja, visste ikke sånn 100%, men det var ikke så mange andre forklaringer på blikkene han sendte:P

Anonymkode: 63e17...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 19.07, AnonymBruker skrev:

En mann på universitetet ser på meg på lesesalen. Har sett på han også. Virket som han var interessert, men i dag ignorerte han meg. Jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor kan ikke menn bare komme bort?

Anonymkode: 23413...98c

Neiee... Fordi han ikke kommer på noe lurt å si? Sjenert?

Husk på det at vi menn i dag er omgitt av ganske saftige beskrivelser om hva kvinner har lyst å gjøre med menn som absolutt skal komme bort og prøve å snakke med de.

Han har nok "innsett" at det nytter ikke - han kommer ingen veg med deg uansett. (Det er hans indre sannhet og behøver ikke være rett oppfatning) - Så derfor ignorerer han deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpte du skulle komme bort til meg idag jeg 

Anonymkode: b4580...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. april 2016 at 19.07, AnonymBruker skrev:

En mann på universitetet ser på meg på lesesalen. Har sett på han også. Virket som han var interessert, men i dag ignorerte han meg. Jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor kan ikke menn bare komme bort?

Anonymkode: 23413...98c

Hvorfor kan ikke du? 

Anonymkode: 137a6...b2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...